3 Reacties

één maand geleden

Wauw gefeliciteerd!!! Natuurlijk mega spannend! Als je nog zo vol in de baby-fase zit weet je ook net nog even té goed hoe pittig dat ook is! Toch denk ik dat je juíst daardoor het extra goed aankan en mooi gaat hebben, omdat je weet hoe het echt is en dat nu al waar maakt. Ik zou zeggen: heb vertrouwen, ontspan en geniet ☀️

18 dagen geleden

hoi hoi, heel herkenbaar wat je schrijft. beetje zelfde verhaal voor mij. vooral die negen maanden niet lekker in je lijf zitten.. en dan inderdaad het eerste baby jaar doorkomen. maar ach.. het is al twee keer gelukt en het is wel heel bijzonder weer zo'n hummeltje 😍 ik ben heel benieuwd wat ons brengen gaat komend jaar!

18 dagen geleden

Gefeliciteerd ♥️ Voor mij herkenbaar 11 jaar geleden dan. Mijn kids hebben beetje zelfde leeftijdsverschil dan met die van jou (jongste twee 2 jaar verschil en met de oudste 4 en 6 jaar verschil) Het zullen even tropenjaren worden maar je zit sowieso al in the flow. De derde draaide automatisch gewoon mee met de rest. Gek genoeg vond ik het verschil van 2 naar 3 niet zo heel groot en nu ze pubers zijn is het ook wel erg gezellig hoor. Komt vast helemaal goed hoor!