22-04 deed ik een positieve zwangerschapstest. Mijn vriend en ik waren dolgelukkig. 21 mei hadden we onze eerste echo, er was een kloppend hartje maar helaas bleef de groei (ongeveer 2 weken) achter. 1,5 week later opnieuw een echo om te kijken hoe t ervoor stond. Helaas was het hartje gestopt met kloppen. Gezien privé omstandigheden wilde ik niet afwachten tot mijn lichaam het zelf op zou ruimen, dus kozen we voor medicatie. 1 juni is het vruchtje eraf gekomen.
Kreeg daarna nog een baarmoederontsteking, curretage én een hysteroscopie. Een maand na de hysteroscopie had ik weer een positieve zwangerschapstest, alleen dit liep na een week weer mis.
Nu deed ik 26-09 wéér een positieve test🎉 ben behoorlijk misselijk en doodop. Alleen door de ervaring van de zwangerschap eerder dit jaar ben ik behoorlijk bang en onzeker. Dus heb ik een wekenindicator test gedaan van clearblue. Deze geeft aan dat ik 2-3 weken ben, dat zou dus zeggen dat ik nu een week achterloop zeg maar. Ik heb de test met ochtendurine gedaan.
Iemand hier ervaring mee en dat het uiteindelijk toch gewoon goed was?