9 Reacties

5 dagen geleden

Ik had 14 dagen na mijn 3 daagse terugplaatsing 1-2 dagen.. ik d8 ook dit is te laag. Hcg laten prikken en was gewoon hoog genoeg!!

5 dagen geleden

Bij de clearblue tel je 2 weken bij op, dan klopt dat wel! Wij hebben op 1 oktober een verse terugplaatsing gehad , en teste op 11 oktober ook 1-2 weken 😉

4 dagen geleden

Heel fijn om te horen!!! Bedankt

4 dagen geleden

Toevallig op 8/10 een 5 daagse cryo terugplaatsing en gisteren 17/10 een positieve action/clearblue (tekst zwanger, zonder weekaanduiding), mocht eigenlijk ook pas zondag. Maar het klopt wat wordt gezegd, clearblue moet je iets bij optellen. Gefeliciteerd 🎉

4 dagen geleden

Reactie op Jen1307

Toevallig op 8/10 een 5 daagse cryo terugplaatsing en gisteren 17/10 een po ...
Oeh dan lopen we zo goed als gelijk!! Spannend hè. Wij zijn op vakantie en heb alleen deze testen mee dus moet er maar op vertrouwen!!

4 dagen geleden

Reactie op lala-bloem

Oeh dan lopen we zo goed als gelijk!! Spannend hè. Wij zijn op vakantie en ...
Jaa vertrouwen hebben, geniet van de laatste vakantie met jullie tweetjes 🤗

4 dagen geleden

Maar je NOD heb je niet bepaald aan de hand van het traject zo te lezen. Als ik 5 dagen terug reken vanaf je terugplaatsing en daar dan weer 2 weken bij optel dan kom ik uit op een NOD op aanstaande zondag, wat ook de testdatum is vanuit het ziekenhuis. Dat is wat je moet aanhouden, niet je eigen cyclus. Je bent gewoon vroeg met testen. En tip voor de volgende keer (en aan iedereen die dit leest) stop met die weken indicator testen! Ze zouden die echt moeten verbieden want hoe vaak ik wel niet lees dat dit alleen maar voor onzekerheid zorgt, terwijl je nu juist super blij zou moeten zijn vanwege een positieve test.. en die testen zijn ook nog eens ontzettend duur! Gewoon een standaard zwangerschapstest doet precies hetzelfde, maakt je minder onzeker en zijn een stuk betaalbaarder. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4 dagen geleden

Reactie op Oktomom

Maar je NOD heb je niet bepaald aan de hand van het traject zo te lezen. Al ...
Dankjewel! Je hebt ook helemaal gelijk!!

3 dagen geleden

En vanochtend 2-3! Yes!