11 Reacties

één maand geleden

Gefeliciteerd!! Nee ik ook 🫣 ik dacht gister nog (vandaag pas getest) ben ik nou zo aangekomen?!

één maand geleden

Nee hoor je houd je zelf niet voor de gek, ik heb hier ook mega last van! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

één maand geleden

gefeliciteerd !🤩 ik vind het ook spannendd ben nu 4,5 weken

één maand geleden

Gefeliciteerd! Haha ja gezwollen buik komt in 1e trimester door je darmen 😉 Hoort erbij helaas!

één maand geleden

Gefeliciteerd 🥰 Ik ben ook al super opgeblazen, vooral onder m’n navel. Ik heb vaak last van opgezette buiken door prikkelbare darm syndroom dus hopelijk valt het daardoor minder snel op 😂

één maand geleden

Hier ook een erg opgezwollen buik. Vind het af en toe net lijken of ik al veel verder ben, dus weet ook niet hoe lang ik het nog voor me kan houden 🙈 vorige keer had ik ook al met 8 weken zwangerschapsbroeken aan omdat andere gewoon al te strak zaten en ik niet veel druk op mijn buik kon verdragen 😅

één maand geleden

Reactie op Jannie101

Hier ook een erg opgezwollen buik. Vind het af en toe net lijken of ik al v ...
Ahh gefeliciteerd, ik herken echt wat je zegt door de krampjes kan ik ook geen strakke broeken aan. Inderdaad maar gewoon losse broeken gaan dragen. Buiten dat vindt ik het dus ook heel erg lastig om het voor me te houden maar ik ben pas 3 weken en 6 dagen zwanger dus is het nog zo pril dat ik het ook wel spannend vindt om te vertellen…. Heel veel succes de aankomende weken, we proberen er maar gewoon van te genieten😘

één maand geleden

Ja hier ook helemaal opgeblazen! Ik houd mijn buik voor de zekerheid maar in als ik rond loop op kantoor want mijn broek staat al helemaal strak

21 dagen geleden

Hier hetzelfde! Echt een mega opgezwollen buik. Broeken zitten al niet meer lekker. Ben pas 4+1. Vermindert dit uiteindelijk?

21 dagen geleden

Hier pas 3+3. En ook enorm opgezwollen. Ook al voor positieve test. Van het weekend kon ik al geen strakke broek verdragen. Vorige x had ik dit pas na 5 weken 😫(is een ma geworden) Ik vroeg me af of dit kan doordat me lichaam het weer herkent ofzo 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Gelukkig wordt het steeds kouder en werkt een lekkere trui om het nog even te verbergen

21 dagen geleden

Ik ben vandaag 4+0. Ik had ook een heel erg opgeblazen gevoel, maar dat is sinds een paar dagen een stuk minder geworden