14 Reacties

6 dagen geleden

Hoort er bij begin zwangerschap das vroeg een echo met 4 weken en 5 dagen ….

6 dagen geleden

Heehee , ja dit heb ik ook gehad en gisteren 5 weken echo gehad en zag er allemaal mooi uit tot nu toe 🤞🏻🙏🏻 is innesteling pijn denk ik …

6 dagen geleden

Ik ben ook precies 4 weken en 5 dagen. Maar ik heb amper tot heen buikpijn. Gister wel maar vandaag helemaal niks.

6 dagen geleden

Reactie op GulleKikker583643

Oh !! Nou dat is toch fijn dan dat je VK dat gezegd heeft 😁 gaan we allebei duimen dat de volgende echo goed mag zijn 🥰🥰🙈 wanneer mag je weer ??? En als je vragen hebt kan je me altijd berichten hoor 😘 (ben zelf ook beetje onzeker)

6 dagen geleden

Reactie op ConstructieveHart834759

Oh !! Nou dat is toch fijn dan dat je VK dat gezegd heeft 😁 gaan we allebe ...
Ik heb 4 nov eerste echo. En jij??? Ben wel zenuwachtig maar wel iets meer gerustgesteld na vandaag. Had gisteren wat roze bloed verlies. Jij mij ook 😘

6 dagen geleden

Reactie op GulleKikker583643

Ik heb 4 nov eerste echo. En jij??? Ben wel zenuwachtig maar wel iets meer ...
Wij 28 Oktober. Ja wij zijn ook wel wat zenuwachtig maar laten het op ons afkomen … , ja ik heb helemaal nog geen bloedverlies gehad (gelukkig) maar dat hoeft niet bij iedereen hoor. Dus laten we hopen voor elkaar en duimen 🤞🏻❤️🥰

6 dagen geleden

Reactie op ConstructieveHart834759

Wij 28 Oktober. Ja wij zijn ook wel wat zenuwachtig maar laten het op ons a ...
Hoe ver ben jij dan 28 okt? Ik ben 4 nov 7 weken en 3 dagen. Eerder raadde ze nog niet aan mocht het hartje nog niet kloppen. Is dit jou eerste zwangerschap? 😘

6 dagen geleden

Ja ik ook zoals vele wel, heb in andere topics erover ook aangeveven dat het normaal is want de baarmoeder groeit en de banden rekken op, dus het is onschuldig😊😊

6 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Ja ik ook zoals vele wel, heb in andere topics erover ook aangeveven dat he ...
Heel " fijn" om te horen dat andere vrouwen dat ook hebben. Ben echt een stresskip. 😂

6 dagen geleden

Reactie op GulleKikker583643

Heel " fijn" om te horen dat andere vrouwen dat ook hebben. Ben echt een st ...
Begrijp ik wel😊 zeker als het je 1e is!

6 dagen geleden

Reactie op GulleKikker583643

Hoe ver ben jij dan 28 okt? Ik ben 4 nov 7 weken en 3 dagen. Eerder raadde ...
Dat is bij mij lastig te zeggen nog ongeveer maar ze schatten nu rond 5 a 5,5 week … dus als we echo hebben rond 7 …

6 dagen geleden

Reactie op GulleKikker583643

Hoe ver ben jij dan 28 okt? Ik ben 4 nov 7 weken en 3 dagen. Eerder raadde ...
En ja is me 1ste 🥰