8 Reacties

5 dagen geleden

ik heb dit ook! lijkt wel alsof ze exploderen

5 dagen geleden

Oh zo herkenbaar! Als ik me omdraai in bed doet het al pijn. Zodra ik opsta moet ik ze vasthouden totdat ik een bh aan heb, anders doet het ook gewoon zo veel pijn!

5 dagen geleden

Jep hier ook al met 5 weken! Ik heb een aardige cupmaat en zonder bh rondlopen is nu al echt niet fijn. Mijn normale bh’s gaan gelukkig nog wel goed en dan genoeg steun om er overdag geen last van te hebben 😂 Verder heb ik vorige x al een paar mega zachte voedingsbhs gekocht en die zijn ook fijn om mee te slapen als het weer nodig is ☺️ alleen niet mega veel steun dus waarschijnlijk wordt het binnenkort shoppen

4 dagen geleden

Reactie op dais97

ik heb dit ook! lijkt wel alsof ze exploderen
Erg hè! Heb je soms dat een borst ook erger is dan de ander?

4 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Oh zo herkenbaar! Als ik me omdraai in bed doet het al pijn. Zodra ik opsta ...
Same here! Ik heb wel een borst die echt wat pijnlijker/harder is. Ik hoop dat dat normaal is 🙈 hoe is dat bij jou?

2 dagen geleden

Ja hier ook met bijna 5 weken! Ben ook aardig scheef, links is veel groter dan rechts 😂👍🏻 Heb ook een zachte bh-top (die normaal voor yoga is) gehaald, die draag ik nu ‘s nachts voor wat steun.

één dag geleden

Reactie op 199929

Same here! Ik heb wel een borst die echt wat pijnlijker/harder is. Ik hoop ...
Ik heb niet perse harder maar wel veel steviger. Misschien bedoel jij dat ook wel trouwens! Ik heb nu bij prenatal voor 25 euro een stevige voedingsbh gekocht en dat verlicht de pijn wel! Zeker bij opstaan!

één dag geleden

Ik merk zelf dat ik heel slecht er door slaap. Omdraaien is echt een hel. Maar ook overdag is het geen pretje. Heb ook wel een beste cupmaat wat niet mee helpt. Wie heeft er goeie tips?