11 Reacties

4 dagen geleden

Het is bij mij niet alleen maar ochtendmisselijkheid whahhaa. Ik hebt t nu de hele dag door. Ik ga vandaag van alles uitproberen, dus als ik iets vind zal ik t je laten weten 😁

4 dagen geleden

Misselijkheid helpt voor mij gember pillen erg goed. Borsten 🤷🏼‍♀️ een goede bh voor stevigheid helpt voor mij

4 dagen geleden

Gember inderdaad en ik eet sochtends deze met een groot glas cola. 😅

4 dagen geleden

Ik heb sinds een paar dagen ook onwijs last van ochtendmisselijkheid. Thank god alleen in de ochtend. Ik krijg niks door mn keel en als ik dan iets eet wordt het nog 10 keer erger. Nog niet ontdekt wat nou helpt, dus ik lees graag mee🥲

4 dagen geleden

Ik gebruik deze capsules sinds vandaag. Ik ben de hele dag door misselijk waardoor ik alleen maar kan liggen. Hopelijk gaan ze snel werken 💪🏻

4 dagen geleden

Wat mij ook helpt voor tussendoor als ik hele misselijk ben, van die LU crackers met (zee) zout

3 dagen geleden

Ik heb de eerste weken telkens de "vaste" tips geprobeerd omdat ik de hele dag misselijk ben sinds wk4 ('s ochtends direct iets lichts eten voor het opstaan, kleine maaltijden verspreid over de dag, opletten met vet/pittig). Hielp op zich goed maar werkte sinds deze week (morgen 7 weken) niet meer voldoende. Hele dagen kokhalzen en overgeven, 2 kilo kwijt. Huisarts heeft daarom donderdag Suprimal voorgeschreven (zonder recept verkrijgbaar), en dat werkt geweldig! 'S Avonds een pilletje en kan overdag weer eten en naar kantoor enzo. Echt een aanrader!

3 dagen geleden

Reactie op BlijEi96

Ik heb de eerste weken telkens de "vaste" tips geprobeerd omdat ik de hele ...
Wat fijn dat dit helpt! Ik kan alleen maar liggen. Kleine beetjes eten helpt maar snel daarna komt het weer. Ben je nu ook niet meer misselijk? Hier pas 5 +4 dus ben bang dat ik nog even moet.

2 dagen geleden

Reactie op jacqi

Wat fijn dat dit helpt! Ik kan alleen maar liggen. Kleine beetjes eten help ...
Ah wat ontzettend vervelend!! Ja, dat had ik ook. Het pilletje zorgt ervoor dat ik bijna niet meer misselijk ben zolang je regelmatig en voedzaam blijft eten (teveel én vet trek ik nog steeds niet goed). Ik blijf deze voorlopig slikken, want loopt waarss nog op tm wk9 en daarna nog aflopen, maar telkens na een strip (dat is 10 dagen) neem ik een dagje niet zodat ik niet onnodig slik :)

2 dagen geleden

Reactie op BlijEi96

Ah wat ontzettend vervelend!! Ja, dat had ik ook. Het pilletje zorgt ervoor ...
Slim! Nou mijn eerste pil zit erin. Ben je erg moe en suf geworden? Moet eigenlijk woensdag ochtend auto rijden. En idd na 10 dagen even stoppen om te kijken hoe of wat..

2 dagen geleden

Reactie op BlijEi96

Ik heb de eerste weken telkens de "vaste" tips geprobeerd omdat ik de hele ...
Ik neem sinds vrijdag ook Suprimal (ik neem een halfje ‘s ochtends) en dat lijkt bij mij ook te werken😊 ik ben nu 8 weken.