8 Reacties

24 dagen geleden

Ja, dat heb ik ook! Ik heb wel meer buikpijn en misselijkheid, maar word er ook wat onzeker door. Het is mijn 1e zwangerschap.

24 dagen geleden

Hoi dames, mijn vorige zwangerschap had ik erg veel last van pijnlijke borsten. Na een aantal weken was dat weer verdwenen, dus volgens mij is dat volkomen normaal. Deze zwangerschap, gister positief getest 🙈 heb ik helemaal geen last van pijnlijke borsten. Ik merk niks aan mijn lichaam dat ik zwanger ben. Vind ik zelf wel vreemd, maar ik onthoud gewoon: iedere zwangerschap is anders

24 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap, maar ook miskraam, was het spontaan afnemen van klachten een teken van een miskraam, helaas. De klachten zoals: snel moe, wakker worden in de nacht om te plassen, pijnlijke borsten en op de raarste tijdstippen honger, werden allemaal een voor een minder tot helemaal weg 😞

24 dagen geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap hetzelfde gehad. Begon ineens en stopte ook weer abrupt. Dat is trouwens met wel meer zwangerschapskwaaltjes het geval. Ik heb een prachtig gezond kindje op de wereld gezet dus ook al is het lastig, ik zou me proberen niet te druk te maken 🤗

24 dagen geleden

Reactie op Lolo87

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap hetzelfde gehad. Begon ineens en stopte ...
Dat is fijn om te horen! Dank voor je reactie 🙏🏼

24 dagen geleden

Reactie op Baukje1997

Hoi dames, mijn vorige zwangerschap had ik erg veel last van pijnlijke bors ...
Dit hen ik ook. Nu 5 weken zwanger en helemaal geen symptomen rn dat maakt me ook onzeker

24 dagen geleden

Reactie op Jassie93

Dit hen ik ook. Nu 5 weken zwanger en helemaal geen symptomen rn dat maakt ...
Echt, probeer het los te laten. Alles kan iets of niets betekenen. Er gaan echt een keer symptomen komen en dan kan je je bijvoorbeeld daar ook ongerust over maken, maar uiteindelijk denk je achteraf van waarom heb ik me überhaupt zo druk gemaakt?! Ik denk dat over het algemeen de stress die de baby ervaart als we ons zo druk maken super slecht is..

23 dagen geleden

Heb ik ook .. 4.1 moe hoofdpijn en last van borsten winderig. En nu sinds dag... 5.1 borsten pijn weg hoofdpijn weg... dus heb geen idee. 😅