4 Reacties

18 dagen geleden

Ik herken dit symptoom niet, maar je kunt magnesium slikken/sprayen tegen spierpijn. En tijdens een zwangerschap heeft het merendeel van de vrouwen en magnesium tekort

17 dagen geleden

Hey, Ik heb precies het zelfde. Juni bbz gehad met 6 weken met spoed geopereerd interne bloeding gehad door dat de eug op de eileider zat. Eileider verwijderd en nu 5 weken zwanger. Ik heb sinds 2 weken erge pijn aan me schouder en arm. Links. En links heb ik me eileider verwijderd. Meteen in paniek geraakt en was ik bang dat ik weer een bbz heb. Echo gehad en de baby zit gelukkig in me baarmoeder. Niet bang zijn. Maar wel meteen laten controleren. Want de vorige keer was het bij mij wel begonnen met deze schouder pijn en daarna buik krampen en bloed verlies. Hopelijk betekend het niks

17 dagen geleden

Reactie op hello125

Hey, Ik heb precies het zelfde. Juni bbz gehad met 6 weken met spoed geope ...
Ach wat vervelend dat je dit mee hebt gemaakt! Mag ik vragen wat voor soort pijn je hebt nu? Straalt het constant andere kanten op? Dat heb ik wel namelijk. Wat fijn dat de baby op de juiste plek zit! Gefeliciteerd!! Heb je dit laten checken in het ziekenhuis? Ik heb bij de vk pas een echo net 6+6. Dit jaar was ik wel vanaf 4 weken elke 2 dagen gecontroleerd in het ziekenhuis, maar dit gaf echt enorm veel gestress

17 dagen geleden

Reactie op crky

Ach wat vervelend dat je dit mee hebt gemaakt! Mag ik vragen wat voor soort ...
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd. Nee de pijn in me schouder en arm verplaatst niet andere kanten op. Voel het ook niezen. Het lijkt echt op spierpijn maar dan net iets anders. Verder gaat het goed en natuurlijk buik krampen hier en dan soms. Ja de Gynocoloog geeft aan dat het normaal is en niks ernstigs. Elk zwangere vrouw kan inneens iets voelen ergens. Belangrijkste is dat het niet word gelinkt met bbz. Want dat was echt heel heftig. De schrik zit er nog goed in. Liever elke 2 dagen controles en zeker weten dat het goed zit… hoop dat het bij jou ook niets betekend ❤️