Hi allemaal,
Ik weet nu een weekje dat ik zwanger ben, heel spannend na een bbz en een miskraam net 11 weken te hebben gehad.
Nu heb ik sinds deze week op 1 specifieke plek tussen m'n nek en schouder aan de linker kant een vervelende pijn gehad.
Nou maak ik me natuurlijk wel wat zorgen aangezien ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad en je overal leest dat een pijnlijke schouder een symptoom daarvan is ( dit heb ik overigens de vorige keer niet gehad).
Nou is die scherpe pijn gelukkig weg, maar ik heb ju vanuit mijn nek tot aan mijn ellebogen gewoon echt mega spierpijn en tintelingen en ook jeuk.
De spierpijn voelt alsof je echt uren lang tig kilo hebt staan drukken in de sportschool🤣
Volgens de verloskundige hoef ik mij geen zorgen te maken en ze verwacht dat dit gewoon iets met mijn spieren is.
Ik ben ook langs de huisarts geweest, wel is waar in opleiding , waar ik achteraf niet heel veel vertrouwen in heb omdat ze me midalgan voor m'n spieren aanraadde, en dat mag je dus helemaal niet bij een zwangerschap gebruiken.
Nu ben ik benieuwd of jullie deze klachten/symptomen herkennen.
Ik maak me gewoon een beetje zorgen..