21 Reacties

3 dagen geleden

Ja…

3 dagen geleden

Reactie op danae91

Ja…
Pff heftig! Ik zit ook steeds in me hoofd ' ga slapen om 7:00is je dochter weer wakker' Werkt ook niet mee

3 dagen geleden

Ja hier nog een… Maar heb dan vaak ook nog eens enorm honger en dorst 🥲

3 dagen geleden

Ja hier ook 😂 meerdere keren per nacht

3 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Pff heftig! Ik zit ook steeds in me hoofd ' ga slapen om 7:00is je dochter ...
Of "ga slapen, om 5.30u is je zoontje weer wakker" 🙈🙈🙈🙈🙈

3 dagen geleden

Ik iedere nacht om 0300. Sinds ik zwanger ben is t iedere nacht raak. Dan ben ik een uur wakker en kan ik daarna nog paar uurtjes slapen.
Joe, hier hetzelfde. Wordt bijna elke ochtend standaard tussen 5 en 6 wakker, maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga.

3 dagen geleden

Reactie op CompetenteTuimelaar171495

Joe, hier hetzelfde. Wordt bijna elke ochtend standaard tussen 5 en 6 wakk ...
Yes! Dit heb ik helaas ook momenteel.. 😒

3 dagen geleden

Pff slaap ook zo slecht de laatste dagen en ‘s nachts word ik ineens zo misselijk. Onze zoon van 1,5 heeft ook oorontsteking dus die wordt om de zoveel uur wakker 😞

3 dagen geleden

Reactie op FantasierijkeZee468182

Ik iedere nacht om 0300. Sinds ik zwanger ben is t iedere nacht raak. Dan b ...
Ja dit heb ik ook. Fijn om te lezen dat meerdere mensen hier last van hebben. Weet iemand ook waardoor dit komt?

3 dagen geleden

Reactie op FantasierijkeZee468182

Ik iedere nacht om 0300. Sinds ik zwanger ben is t iedere nacht raak. Dan b ...
Ik had dit bij de zwangerschap van m’n dochter iedere nacht. Tot het einde. Normaal echt nooit en slaap ik als een baksteen. Nu heb ik het niet iedere nacht maar wordt tussen 4-6 wakker en kan dan ook niet meer slapen. Maar heb ook nachten dat ik wel doorslaap gelukkig. Je zou ademhalingsoefeningen kunnen proberen. 4-7-8 methode bijvoorbeeld. 4 sec inademen , 7sec vasthouden en 8 sec uitademen en dan blijven herhalen. Puntje tegen gehemelte houden vlak achter je tanden als je begint. Dit werkt nog wel eens bij mij!

Reactie op Kieksje

Yes! Dit heb ik helaas ook momenteel.. 😒
Zo irritant ook, normaal hoef ik maar aan mijn kussen te snuffelen en ik ben weg, maar nu? Nada.

3 dagen geleden

Ja.. vreselijk! Elke keer als ik wakker word denk ik ‘goh het zal wel 6 uur zijn’. Is het 1:30🥲

3 dagen geleden

Standaard om 04:56 wakker. Vannacht vier keer eruit geweest om te plassen. Zwangerschap is prachtig 😅

3 dagen geleden

Ja! Meerdere keren per nacht klaarwakker. Elke keer heb ik dan ook het gevoel dat ik al heel wat uren heb geslapen en dan is het pas 1.5 uur later 😅

3 dagen geleden

Reactie op EvaNoordanus

Standaard om 04:56 wakker. Vannacht vier keer eruit geweest om te plassen. ...
Als ik ook maar iets drink moet ik meteen naar de wc🌊

3 dagen geleden

Reactie op mamacam90

Ik had dit bij de zwangerschap van m’n dochter iedere nacht. Tot het einde. ...
Bedankt voor de tip! Ga t zeker proberen. Werk in de bediening dus heb alle uren slaap (op dit moment 10😳) echt nodig!

3 dagen geleden

Reactie op Barrbb

Ja dit heb ik ook. Fijn om te lezen dat meerdere mensen hier last van hebbe ...
Kan er niks over vinden. Maar heb normaal 5/6 uur slaap nodig. Nu minimaal 10. En die worden dus onderbroken door precies een uur plafonddienst. Heel bijzonder. Wie weet heeft iemand hier t antwoord al gevonden?

3 dagen geleden

Reactie op FantasierijkeZee468182

Kan er niks over vinden. Maar heb normaal 5/6 uur slaap nodig. Nu minimaal ...
Ik heb ooit gehoord dat dit komt omdat je lichaam zich al voorbereid op weinig slaap als je kindje geboren is. Dan ben je dus al wat meer gewend om tijdens die nachten wakker te kunnen zijn? Of dit echt zo is weet ik niet

3 dagen geleden

Reactie op FantasierijkeZee468182

Als ik ook maar iets drink moet ik meteen naar de wc🌊
Jaa niet normaal! Blijf gaan