7 Reacties

één dag geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap 1x hevig bloedverlies gehad. Was erg veel en plotseling met 6weken zwangerschap. Bij de echo een dag later was er een mooi kloppend hartje te zien en inmiddels is mijn zoon bijna 3. Wat het bloedverlies was is niet bekend.

één dag geleden

Hii, Ik heb 1,5 week lang ongeveer bloedverlies gehad, dacht eigenlijk dat ik ongesteld was. Ik heb helder rood, donker rood en bruin bloed gehad. Wat lichte buikkrampen gehad en wat kleine stolsels. Daarna een zwangerschapstest gedaan en deze was meteen knallend positief. Daarna een echo gehad en hier was een gezond kindje met kloppend hartje te zien😊

één dag geleden

Ik heb met 6 weken bloedverlies gehad. Begon midden in de nacht en werd er wakker van. Best veel bloed, m’n onderbroek zat er onder en op de wc ook nog wat bloedverlies. Was helder rood. Een echo gehad en er was niks aan de hand. Gelukkig! Nu 11 weken zwanger 🤰🏼

één dag geleden

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap van 4 weken tot 8 weken met regelmaat bloedverlies gehad. Van bruin met weefseltjes, tot helderrood. Daarna nog eenmaal veel bloedverlies gehad met 13 weken. Bij mij was hoogstwaarschijnlijk de cyste van 7cm in mijn baarmoeder de ‘boosdoener’. Inmiddels een gezonde dochter van bijna 2 rondlopen 🥰

één dag geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap tussen de 7 en 11 weken meermaals bloedverlies gehad. Een aantal keer licht, maar die laatste keer bij 11 echt een avond zoals ik ook ongesteld zou zijn. Ik dacht dat het niet meer goed zou komen. Ben nog in ziekenhuis om een verklaring te vinden voor de bloedingen, maar verder dan een gevoelige baarmoedermond kwamen ze niet. Ondanks het bloedverlies ben ik bevallen van een gezonde dochter met 40+3

2 uur geleden

Hoi hoi, Ik wilde vandaag even afwachten om te reageren op dit topic. Omdat ik dus vandaag mijn eerste echo heb gehad. Ik had zondag bloedverlies MET stolsels niet super grote stolsel (ter grote van mijn pinktopje). Het bloedverlies was zoals een eerste dag menstruatie (is bij mij niet veel) niks in de wc alleen met afvegen. Het is wel de zelfde dag gestopt ook ongeveer 12u bloed verloren. maar vandaag een echo gekregen en er zit een vruchtje met een kloppend hartje! (Ben wel minder ver dan verwacht 5+5) Maar er zit een kloppend hartje! 🥰. Dus dacht misschien kan ik zo een klein beetje de onzekerheid wegnemen bij iemand die dit ook heeft natuurlijk geen 100% zekerheid maar het kan dus ook gewoon goed zijn!

één uur geleden

Reactie op EnergiekeVos413362

Hoi hoi, Ik wilde vandaag even afwachten om te reageren op dit topic. Omda ...
Gefeliciteerd🙏🏽 Mentaal doet het veel met je he, als je meer bloed verliest enzo. Gelukkig dat je een mooie echo hebt gekregen en dat je nu rust krijg en kan genieten❤️