102 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op Lissz010

Hahaha ik zeg: Doen! Elke baby berenpakje wat ik tegen kwam was t "awwww" z ...
Hahahaha Ja die zijn geweldig!

8 dagen geleden

Reactie op Roselove212

Oeh zo liep ik van de week ook door de Hema. Nog wel even ingehouden om Nie ...
Haha ja Hema is ook echt te leuk kwa kleertjes 🥹 En echt een super boost voor het geluksgevoel 🤭

8 dagen geleden

Reactie op Lissz010

Hahaha herkenbaar. Ik heb dus al de gratis "wij" zwangerschapsbox gehaald � ...
OMG wat een goed idee haha. Ik ga er ook zo mee aan de slag 😆

8 dagen geleden

Reactie op MandyRoelvink

Ik ben bewust alleenstaande mamma van 4 kids. Nu 9 jaar later een relatie, ...
Wat mooi! Superfijn dat jullie dat zo kunnen doen samen! ♡

8 dagen geleden

Reactie op Grunnmeid050

Ooh wat een heerlijk idee! ❤️ Heb je je kunnen inhouden? 🤭
Heb nog geen kleertjes gekocht 😅 voelt ergens een beetje als "de goden verzoeken" zoals mn moeder zou zeggen 🤭 maarrrrr het is wel heel lastig 😅 ik wacht nog heel even tot de echo de 20ste, erna mag ik van mezelf gerust al een beetje dromen 🤭

8 dagen geleden

Reactie op Lissz010

Hahaha herkenbaar. Ik heb dus al de gratis "wij" zwangerschapsbox gehaald � ...
Oeh, dat is een hele goeie! Ja, die zijn lief hè!? Ik heb ook wel wat gekocht stiekem, maar wel in een beetje neutrale kleurtjes zodat het voor een jongen en een meisje kan. Heb zelf heel sterk het gevoel dat het dit keer een meisje wordt, maar wie weet....😅

8 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Wat mooi! Superfijn dat jullie dat zo kunnen doen samen! ♡
En jij? Bewust een tweede? Wensen voor meer? Vertel ♡

8 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Oeh, dat is een hele goeie! Ja, die zijn lief hè!? Ik heb ook wel wat gekoc ...
Haha spannend altijd heh 🤗 Wij hebben al een dochter en die zwangerschap begon zoooo anders. Ik was direct misselijk en had enorme klachten, wat ik dit keer niet ervaar 🤔 Dus ik gok ergens op een jongen dit keer 😂 Maar, hoe cliché ook, hoop ik vooral op een gezond kindje 🤗

8 dagen geleden

Reactie op Lissz010

Hahaha herkenbaar. Ik heb dus al de gratis "wij" zwangerschapsbox gehaald � ...
Oooooh super leuk! Die ga ik ook eens opspeuren online. Waar heb je de box aangevraagd?

8 dagen geleden

Reactie op TessaK31

Oooooh super leuk! Die ga ik ook eens opspeuren online. Waar heb je de box ...
Je kan m via www.deblijedoos.nl (vind die naam stiekem heel grappig en wat dubbel 🤭) aanvragen. Dan krijg je een barcode waarmee je bij een prenatal filiaal de doos kan halen 😁

8 dagen geleden

Reactie op Lissz010

Hahaha herkenbaar. Ik heb dus al de gratis "wij" zwangerschapsbox gehaald � ...
Hahaha dat vind ik echt een goede! Toen we het ontdekten hebben we wel wat neutraals gekocht, maar dat is het dan ook was even om te vieren! Haha leuk om zo meer over jullie te lezen 😍

8 dagen geleden

Wat leuk zo’n positief topic 😍 Dit heb ik zeker nodig. Morgen mijn eerste vitaliteitsecho. Vorige zwangerschap niet eens gered dus ik zie dit toch wel als een mijlpaal en daar wil ik van proberen te genieten ☺️ Hopelijk kunnen we begin juni ons eerste kindje verwachten 🙏🏻

8 dagen geleden

Reactie op VWJ

Wat leuk zo’n positief topic 😍 Dit heb ik zeker nodig. Morgen mijn eerste ...
Wat fijn te horen ♡ geniet er maar extra van en houd je ons op de hoogte? ♡

8 dagen geleden

Reactie op MandyRoelvink

Wat fijn te horen ♡ geniet er maar extra van en houd je ons op de hoogte? ♡ ...
Ga ik zeker doen? Jullie ook? ☺️

8 dagen geleden

Reactie op VWJ

Ga ik zeker doen? Jullie ook? ☺️
Doen we denk ik wel, als ik voor mijzelf mag spreken 😅

8 dagen geleden

Vriendin van mij had in hetzelfde termijn als wij haar zwangerschap. Ze zei dat deze tijd perfect is omdat je lekker dikke truien kan dragen als je het nog even voor je kan houden, maar het niet ijskoud is als je ‘s nachts in de zomer eruit moet voor je newborn 🥰

8 dagen geleden

Reactie op MandyRoelvink

En jij? Bewust een tweede? Wensen voor meer? Vertel ♡
Ja, ik heb vanwege vervroegde menopauze tot ongeveer 28 (ben nu 25) om een gezonde zwangerschap te hebben en daarbij spelen nog wat vruchtbaarheidsproblemen...En we willen sowieso 2 kids, dus grotendeels vandaar. Maar ook omdat het nu kan. Ik ben vanuit de ziektewet (heb een burn-out & bore-out) bezig met een eigen therapie- en coachingspraktijk opzetten (die wil ik in de herfst van 2025 openen) dus voor ons is dit de ideale planning voordat we beiden full time gaan werken. 😊 Liefst ook nog een derde, maar dat is voor ons meer een extra cadeautje 🧡

8 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Ja, ik heb vanwege vervroegde menopauze tot ongeveer 28 (ben nu 25) om een ...
Wat goeddd!!! ☆☆☆☆☆ alsof het zo moet zijn 🤲🏼

8 dagen geleden

Reactie op MandyRoelvink

Wat goeddd!!! ☆☆☆☆☆ alsof het zo moet zijn 🤲🏼
Ja, zeker! 😊

8 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Ja, ik heb vanwege vervroegde menopauze tot ongeveer 28 (ben nu 25) om een ...
Wat bijzonder mooi dat het jullie gegeven is 🙏🏻. En wat goed dat je de tijd neemt deze nieuwe richting qua werk in te slaan! Superinteressant