102 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op Juffie1507

Wat bijzonder mooi dat het jullie gegeven is 🙏🏻. En wat goed dat je de ti ...
Wat lief, dank je wel! Ja, het is een hele nieuwe weg maar voor mij echt de juiste. Heb de laatste 3 jaar echt gemerkt dat loondienst gewoon niets voor mij is en ik vond psychologie altijd erg interessant, maar de methodiek nogal' one size fits all'. Dus toen met een coach gaan kijken wat nu echt bij me past en zo op dit pad gekomen 😄

8 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Wat lief, dank je wel! Ja, het is een hele nieuwe weg maar voor mij echt de ...
Heel leuk! Heel veel succes 🙌🏻

8 dagen geleden

Wat een fijne topic! Hier 4+3 van de eerste en ik merk dat ik wel veel stress krijg van alle slecht nieuws verhalen en mogelijke scenario’s. Dan helpt het toch om even wat positiefs te lezen, dus jullie bedankt daarvoor! 😊🥰

8 dagen geleden

Leuk!!! Ik geniet nog van de weinige kwaaltjes! En de zon die best vaak schijnt deze herfst 🌞

8 dagen geleden

Ook wel eens heel fijn, zo’n positief topic! Ik merk ook heel erg dat ik onzeker en bang word van alle negatieve berichten (die er ook zeker mogen zijn!) Dus even wat positieve vibes 🍀 Mijn zoontje van 1,5 snapt natuurlijk nog niet helemaal wat er gaande is maar als ik soms wel eens zeg “baby kusje” dan geeft hij een luchtkusje of gaat hij met zijn hoofd op mijn buik liggen. Daar kan ik zo van genieten. Ben benieuwd hoe hij erop reageert als de buik straks zichtbaar wordt ❤️❤️

8 dagen geleden

Reactie op suzie564

Wat een fijne topic! Hier 4+3 van de eerste en ik merk dat ik wel veel stre ...
Precies hetzelfde hier.. toch lastig om dan zelf ook super positief te blijven. Zorgen zijn daar juist een beetje door ontstaan, fijn topic! 🤗

8 dagen geleden

Ik was vandaag heerlijk naar de kerstshow van intratuin. Lekker op t gemak gedaan ondanks wat kwaaltjes haha. Maar was top! 🥰 Heerlijk dat deze periode er weer aan komt! (tenminste voor mij haha)

8 dagen geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Ik was vandaag heerlijk naar de kerstshow van intratuin. Lekker op t gemak ...
Haha ik zie dat jouw profielnaam helemaal gepast is 🤭 Ik vind die kerstshow ook zo leuk altijd! En zag bij de Intratuin in Rhoon een hele Harry Potter afdeling 😍 (ik probeer mn man nog steeds te overtuigen dat de baby kamer ook een harry potter thema moet krijgen 😋)

8 dagen geleden

Reactie op Lissz010

Haha ik zie dat jouw profielnaam helemaal gepast is 🤭 Ik vind die kerstsho ...
Haha klopt helemaal. Echt heerlijk. Hou zo van alles er omheen vooral. Ik zag ook Harry Potter 🥰 (Ben ik ook echt een fan van) Op TikTok staan veel van zulke kamers, echt leuk om te bekijken! Thema Harry Potter kan altijd en overal is mijn mening 🤣.

8 dagen geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Haha klopt helemaal. Echt heerlijk. Hou zo van alles er omheen vooral. Ik z ...
Geweldig! Ik heb ook een babykamer bord op Pinterest vollll met Harry Potter invloeden haha. Ach, ik ben toch degene die altijd alles inricht in huis, dus voor mijn man het door heeft hangt er gewoon een harry potter behangetje in de kamer 🤭

8 dagen geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Ik was vandaag heerlijk naar de kerstshow van intratuin. Lekker op t gemak ...
Jaaaa kerst 😍🎄. Héérlijke periode altijd- lekker met kaarsen aan, onder een dekentje een kopje thee drinken. Ik ga dus zaterdag naar Thailand voor 4 weken en kom half november terug (SUPER spannend, zeker nu ik net zwanger ben). Ik kan nú al niet wachten om een boom te halen bij terugkomst en alle tuincentras af te gaan. Ben je ook heel erg van de kerstmarkten?

8 dagen geleden

Reactie op NinaM123

Precies hetzelfde hier.. toch lastig om dan zelf ook super positief te blij ...
Echt hè! Ook omdat je bij de eerste geen referentie van “normaal” hebt. Vooral door de krampen kan ik af en toe nog schrikken. 😅 Maar uiteindelijk helpt zorgen maken ook niet mee en kunnen we er alleen maar van ‘genieten’ en duimen dat het goed gaat 🥰

8 dagen geleden

Heel fijn dit topic! Ik was gisteren in de Kruidvat en word helemaal warm van alle babyspullen haha!

8 dagen geleden

Reactie op Lissz010

Geweldig! Ik heb ook een babykamer bord op Pinterest vollll met Harry Potte ...
Oh dat wil ik ook hahahaha

8 dagen geleden

Reactie op Lisalisalisa98

Heel fijn dit topic! Ik was gisteren in de Kruidvat en word helemaal warm v ...
Haha ja leuk heh 🤗 de kruidvat heeft trouwens ook een gratis zwangerschapsbox 😍 heb m gewoon al besteld, komt woensdag binnen hihi 🤭 altijd zo leuk om uit te pakken, van die speentjes in inie minie luiertjes 🥹

8 dagen geleden

Reactie op suzie564

Jaaaa kerst 😍🎄. Héérlijke periode altijd- lekker met kaarsen aan, onder e ...
Oooo joh je gaat eerst nog even lekker weg! Ook genieten hoor!! En daarna direct door naar de kerstafdeling. Kerstmarkten eigenlijk weinig, de meeste leuke en grote zijn ver weg. Dus ik ga niet zo snel. Vaak zijn die markten ook nogal commercieel en duur, tenminste waar ik ben geweest. Dus ik ga lekker regelmatig naar Intratuin en Halsteren. Maar het was druk joh voor een maandag, bizar. En dan nog niet eens herfstvakantie!

8 dagen geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Oooo joh je gaat eerst nog even lekker weg! Ook genieten hoor!! En daarna ...
Zeker! Ik heb zoveel zin in beide 😋. En kerstmarkten vind ik idd ook wat minder, idee is altijd leuk en gezellig maar werkelijkheid is 30 dezelfde kraampjes en vooral veel gluhwein. Dan ligt mijn hart inderdaad ook bij de kerstdorpjes, lichtjes en versierde kerstbomen 🎄. En we zijn duidelijk niet de enige als het nu al zo druk is op de maandag 😮

8 dagen geleden

Jaa kerst is zo’n heerlijke periode. Misschien tuig ik de boom extra vroeg op dit jaar 🥰 🎄

8 dagen geleden

Reactie op VWJ

Jaa kerst is zo’n heerlijke periode. Misschien tuig ik de boom extra vroeg ...
Doen!!! 😊

8 dagen geleden

En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als alles goed verloopt ga ik gebruik maken van kerst om het babynieuws met de (verdere) familie te delen. Extra bijzonder dus dit jaar! Ik denk met deze veel te schattige rudolf slofjes van de Wibra 😍🥰