102 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op VWJ

Jaa kerst is zo’n heerlijke periode. Misschien tuig ik de boom extra vroeg ...
Bij mij is eind okt de mijlpaal, dan is alle herfst weg en de kerst er in! 🥰

6 dagen geleden

We hebben eind volgende week een halloweenfeestje met zijn familie en willen het dan bekend maken. Hebben jullie een leuk idee hoe? We moeten een dessert maken waarmee we iets kunnen doen, maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten 😂

6 dagen geleden

Reactie op Kay1999

Super goed idee om een positieve kijk te houden!! Hierbij deel ik graag d ...
Lijkt me een super fijn gevoel! 🥰 wij mogen de 23e voor onze eerste echo bij 6+3, ben benieuwd of we dan ook een hartje horen.

6 dagen geleden

Reactie op VWJ

We hebben eind volgende week een halloweenfeestje met zijn familie en wille ...
Wat leuk! Uhmmmm je zou iets kwa halloween outfit kunnen doen? Een shirt met een grote pompoen op je buik schilderen met van die verf voor op textiel? Je hebt volgens mij op pinterest een hoop voor pregnant halloween outfits 🤭 voor inspiratie

6 dagen geleden

Reactie op VWJ

We hebben eind volgende week een halloweenfeestje met zijn familie en wille ...
Wat leuk!!!! Deze aan doen https://www.large.nl/p/baby-on-board-longsleeve/354856.html 🤪

6 dagen geleden

Over precies 2 weken de echo! Bijna 7 weekjes zwanger dan. Mijn man en ik zitten echt de dagen af te tellen 😂

6 dagen geleden

Zeker een last van de schouders! Heel veel succes de 23e🤍

6 dagen geleden

Reactie op Lissz010

Haha ja leuk heh 🤗 de kruidvat heeft trouwens ook een gratis zwangerschaps ...
Hoi! Hoe heb je dat aangevraagd? Het lukt mij niet..

6 dagen geleden

Reactie op Sophiedv

Hoi! Hoe heb je dat aangevraagd? Het lukt mij niet..
Via de website heb ik t gedaan (in de app kreeg ik steeds foutmeldingen) gewoon zoals een normale bestelling en dan laten leveren in hun eigen filiaal.

6 dagen geleden

Reactie op Lissz010

Via de website heb ik t gedaan (in de app kreeg ik steeds foutmeldingen) ge ...
Ik heb de kadobox gister opgehaald en zit echt super veel in!

6 dagen geleden

Reactie op NinaM123

Ik heb de kadobox gister opgehaald en zit echt super veel in!
Ja klopt! Super leuk pakket 😁 zelfs leuker nog dan de bekende Blije Doos van Wij

2 dagen geleden

Heee allemaal, wanneer en hoe vertellen jullie het je dierbaren? Ik ben vandaag 4+6. Wij zijn het van plan om dit weekend te gaan vertellen tegen onze ouders.

2 dagen geleden

Reactie op Olifantje2023

Heee allemaal, wanneer en hoe vertellen jullie het je dierbaren? Ik ben van ...
Wij vertellen het na de eerste echo (ben dan 7 weken zwanger). Wij hebben voor iedereen een ingepakt fotolijstje waar de volgende tekst in staat: "Je kan me nog niet horen Je kan me nog niet zien Maar als ik in juni ben geboren Mag ik dan in dit lijstje misschien?"

2 dagen geleden

Reactie op Anoniempje1023

Wij vertellen het na de eerste echo (ben dan 7 weken zwanger). Wij hebben v ...
Dit is ook leuk!!!! Vorige x had ik mijn vader een fles wijn die daadwerkelijk nog koud stond in mijn koelkast waar ik de label “drink this for me your a grandpa to be” Helaas is die zwangerschap niet goed gegaan dus nu moeten we nog wat verzinnen en wil idd pas na de eerste echo dit x

2 dagen geleden

Reactie op TessaK31

Oh dat is een goed idee! Ik was nog opzoek naar een vervanging voor m’n ont ...
Hoezo wordt een ontspanningsmassage afgeraden? Ik ga gewoon elke 3 weken naar de fysio voor mijn rug dus ben benieuwd! Liefs Eva

2 dagen geleden

Reactie op NinaM123

Ik heb de kadobox gister opgehaald en zit echt super veel in!
Welke kadobox heb je opgehaald? 🥰

2 dagen geleden

Reactie op EvaMarjolein

Hoezo wordt een ontspanningsmassage afgeraden? Ik ga gewoon elke 3 weken na ...
Een massage in het eerste trimester wordt afgeraden Vanwege de afvalstoffen die in je lijf moet afvoeren, die zijn mogelijk schadelijk voor de baby. En volgens mij nemen de masseurs het risico ook niet, want ze willen niet in verband worden gebracht als er uiteindelijk een miskraam plaats vindt.

2 dagen geleden

Reactie op Olifantje2023

Heee allemaal, wanneer en hoe vertellen jullie het je dierbaren? Ik ben van ...
Ik heb t zo snel als kon aan de mensen dichtbij me verteld. De eersten hoorden het al op 5+3 haha. Na 2 jaar negatief nieuws wilde ik het gewoon zo snel mogelijk delen. Maar met echt aan iedereen t vertellen wachten we nog eventjes. Donderdag hebben we de eerste echo op 7+2

2 dagen geleden

Reactie op EvaMarjolein

Hoezo wordt een ontspanningsmassage afgeraden? Ik ga gewoon elke 3 weken na ...
Sowieso melden bij je fysio dat je zwanger bent. Ze kunnen nog best wel iets maar is nog wel even wat voorzichtiger.

2 dagen geleden

Ik ga ook om de 2 weken naar de chiropractor en eens in de 8 weken naar de osteopaat. Daar gelijk aangegeven dat ik heel pril zwanger ben en dan houden ze daar rekening mee :)