Hier ook een mega blijde en opgeluchte mama.. 10+2.. officieel 2 juni! Precies volgens onze berekeningen en ook kloppend met de vorige echo’s ! Megaaaaa blij! 🥰
Ik heb Maandag de termijn echo! Ben zo benieuwd. Bij controles werd de kleine elke keer een paar dagen ouder gemeten, dus ben echt benieuwd wat ze Maandag zeggen. Maandag ben ik volgens eigen berekening 10 weken en 4 dagen 🙏🏼✨
Vandaag mijn termijn echo gehad! Alles zag er goed uit en het hartje klopte heel mooi 🥹.
Ik ben 2 dagen vooruit gezet, dus is mijn uitgerekende datum 3 Juni geworden! 🙏🏼🤍
nee dat was de baby vandaag wel haha dus ze heeft er wel even overgedaan! vrijdag was mn blaas leeg dus moest het inwendig maar het kindje zat zo verstopt achter mn schaambot.. dus het was en niet goed te meten en best wel vervelend voor mij.
Zo leuk om alle termijnecho’s te zien! Ik mag donderdag eindelijk! Als de berekening van de vorige echo (7+2) klopt dan ben ik donderdag 11+1! Ik hoop zo dat alles goed is want ben echt een stuk minder misselijk dan voorgaande weken. Fijn om weer wat beter te kunnen eten, maar maak me dan tegelijk ook weer zorgen haha.