148 Reacties
10 dagen geleden
Zo enorm blij en opgelucht, vandaag onze termijn echo gehad. Bij de eerste echo zijn we een aantal dagen teruggezet, vandaag weer 2 vooruit met de uitgerekende datum van 4 juni als besluit. Nu 10+6. Zo gek om het kleine frummeltje te zien bewegen met z’n armpjes en beentjes. Nog gekker was om de hartslag te horen, dit kleintje groeit gewoon in mij… 🥹
Heel onwerkelijk, zo aan het nagenieten van vandaag 🤍
10 dagen geleden
Reactie op Vrolijkemamauittholen
Zo enorm blij en opgelucht, vandaag onze termijn echo gehad. Bij de eerste ...
Wat fijn! Lijkt me indd onwerkelijk en prachtig om het hartje te horen en beweging te zien🥹
Ik mag donderdag eindelijk, hoop op goed nieuws🥰 als de termijn dan nog klopt met de vorige echo lopen we precies gelijk haha! Ik ben vandaag ook 10+6.
10 dagen geleden
Reactie op liesjaan
Ahhh wat fijn dat je zo’n mooie echo hebt gekregen vandaag! 🥹
🤍 traantjes van geluk hier !
10 dagen geleden
Reactie op Lisa Schoonus
Vandaag de termijnecho gehad 11w & uitgerekend op 3 juni ❤️
Zo leuk. Wij zijn ook 3 juni uitgerekend 🥰❤️
10 dagen geleden
Reactie op MvG1902
Wat fijn! Lijkt me indd onwerkelijk en prachtig om het hartje te horen en b ...
Ah wat leuk! Ben benieuwd of je uitgerekende datum blijft staan. Ik duim voor je mee dat je net zo’n fijne ervaring zal hebben als ons! Hopelijk heel veel plezier donderdag! 🫶🏽
9 dagen geleden
Reactie op EvaMarjolein
Zo leuk. Wij zijn ook 3 juni uitgerekend 🥰❤️
Super leuk!! En heel bijzonder zo’n klein wonder ❤️
9 dagen geleden
Reactie op Lisa Schoonus
Super leuk!! En heel bijzonder zo’n klein wonder ❤️
Ja zo bijzonder. Mega dankbaar voor dit mooie wonder 🥰❤️
8 dagen geleden
Vandaag de termijn echo gehad en op 11+2 gezet dus de definitieve uitgerekende datum staat op 3 juni. De nub was al zichtbaar en toen ik zei dat die lag zei ze dat ze het helemaal met me eens was. Hoogstwaarschijnlijk krijgen we dus een meisje 🩷 maar het is nog vroeg dus nog maar even wachten met spullen inslaan 😉 super blij en opgelucht dat alles er op en eraan zit en helemaal op een ROZE wolk!
8 dagen geleden
Hoewel we volgende week donderdag de echte termijnecho bij de verloskundige hebben, kregen we vandaag in het Erasmus te horen dat ik nu 10+3 zwanger zou zijn (dachten 10 weken). Wederom een beweeglijk kindje, waarbij de handen, armen en benen alle kanten uitgingen. Hopelijk mag het goed blijven gaan. 🍀🌈
8 dagen geleden
Zooooo bijzonder 🥰🥰🥰 prachtige echo weer gehad en de baby was al zo lekker aan het bewegen. Uitgerekende datum 8 juni ♥️♥️
7 dagen geleden
Vandaag de termijnecho. Helaas geen mooie echo. Het kindje is lekker eigenwijs en hield zich goed verborgen. We zagen het kindje wel mooi bewegen. 6 juni is nu mijn uitgerekende datum.