7 Reacties

9 dagen geleden

Je bedoelt het geslacht zien denk ik? Volgens mij is het met enige zekerheid pas vanaf 14 weken. Ik zou het risico niet nemen in ieder geval zo vroeg

9 dagen geleden

Ik denk dat 12 weken net iets te vroeg gaat zijn, zou voor de zekerheid 14 weken pakken, dan weet je het zeker😊

9 dagen geleden

12/13 lijkt me vroeg, bij mijn zoontje was ikn14+4 en kon ze het goed zien

5 dagen geleden

Bij onze tweede zag ik met de 13 wekenecho al een heel duidelijk piemeltje zitten ;). Kind deed even lekker zijn benen open. Je kunt altijd even bellen en checken of ze het dan al kunnen zien (ik denk het wel), maar even navragen kan geen kwaad.

5 dagen geleden

Wij hebben vorige zwangerschap met 16 weken gedaan. Alleen hadden ze het fout. 4 weken lang dachten we dat het een meisje zou worden tot met de medische 20 weken we er achter kwamen dat het toch echt zeker weten een jongetje was. 😊🫣 Ik zou dus wel ff wachten, denk dat 13 weken echt vroeg is. + In mijn beleving, maar ik kan t mis hebben. Doen ze het bij ons ook nog niet zo vroeg, omdat je dan nog de zwangerschap zou kunnen afbreken als t niet t geslacht is waar je op gehoopt hebt. (Heel heftig i know)

5 dagen geleden

Bij mij wou gynaecoloog op 12 weken niet “gokken”. Ze zei een vermoeden te hebben, maar wilde me geen foute info meegeven omdat ze niet zeker was. Ze zei dat ik de nipt moest afwachten (die geeft in België ook het geslacht mee, duurt dan 1 a 2 weken voor resultaat), wij wisten het dus rond 13,5 weken.

5 dagen geleden

Met 14 weken kun je bij jan koning terecht voor het geslacht, hij had het juist bij m’n dochter! :)