19 Reacties
10 maanden geleden
Wij gaan een reeks verschillende dingen voorzien maar geen echt doopsuikers.
Dit voorzien we :
beertjes kaars met naamkaartje aan lont 15
- olijfolie flesje 15
- proefbuisje met grof zeezout (roze & wit) 15
- zakje met naamkaartje met bergkristal & rozenkwarts (positiviteit & liefde) 15
- mini snoeppotje met dragibus bollekes 13
- terra cota potje met naam & vetplantje 18
- wereldbol met verse thee viva sara 15
& we hebben al de potjes, zakjes, kaarsmal & droogbloemen gekocht voor €90. In Menen is er uitverkoop van een winkel die doopsuikers maakt omdat ze gaan stoppen. De rest moeten we nog allemaal kopen qua vulling & afwerking met naamstickers & naamkaartjes.
Ik denk dat we toch wel aan €200-€250 gaan zitten in totaal.
10 maanden geleden
Reactie op JamsFamily
Wij gaan een reeks verschillende dingen voorzien maar geen echt doopsuikers ...
Ohja ik ga btw alles zelf vullen & plakken & versieren enzo.
10 maanden geleden
Wij zeker 350 -400 euro hebben alles aangekocht bij AVA . Nu zoals bij de andere 2 maak ik het helemaal zelf 🥰
10 maanden geleden
Reactie op Baby Anke En Jelle
Wij zeker 350 -400 euro hebben alles aangekocht bij AVA . Nu zoals bij de ...
Nu daar zitten ook 2 potten met suikerbonen voor de beide peters in 😊
10 maanden geleden
De gehele verpakkingen etc 130st voor 110€. De suikerbonen en snoepjes zullen ook samen 80euro komen. Ik heb veel doosjes op vinted gevonden. Sommigen aan 0.30ct het stuk.
10 maanden geleden
Reactie op Elien S.
Dankje! Welke winkel is dat in Menen? En is het de moeite want ik woon regi ...
Pinnochio is de naam. Wij zijn wel al meer dan een dikke maand geleden geweest & toen stond nog best veel in haar winkel. Ik weet niet hoeveel ze ondertussen al verkocht heeft natuurlijk.
10 maanden geleden
Reactie op Elien S.
Dankje! Welke winkel is dat in Menen? En is het de moeite want ik woon regi ...
Ikzelf ben van Zedelgem en heb begin januari online besteld bij Pinnochio. Dus dat is zeker ook een mogelijkheid. Het wordt opgezonden en zorgvuldig verpakt.
10 maanden geleden
Wij zijn vandaag alles gaan halen qua doopsuiker.
Shein:
Ik ga nu wel 20 stuks kaarsjes maken en die in een mica doosje steken met wat opvul papiertjes en een strik. 40€ ongv
Ava: 88€
En dan 12 stuks tetra doekjes die ik vul met doopsuiker,afwerk met droogbloemen en naamkaartje. En dan ook 12 stuks lange doosjes die vast worden gemaakt met zo'n clip, en droogbloemen, met naamstickers die ik zelf maak.
10 maanden geleden
Reactie op LSanchez
Wij zijn vandaag alles gaan halen qua doopsuiker.
Shein:
Ik ga nu wel 20 s ...
Hoe maak je zelf je naamstickers? Ff nieuwsgierig 😆
10 maanden geleden
Ik doe 3 soorten, een doorschijnend doosje met naamsticker, een rechtstaand naamdoosje in kleur beiden met 2 soorten suikerbonen in en voor de kindjes een klein papflesje gevuld met blauwe chocoladebolletjes.. ik zal rond de €150 uitkomen voor 40 doopsuikers en 10 papflesjes. Meer hebben wij niet nodig (geen grote familie) + we gaan ook enkel uitdelen aan wie naar ons komt en dat zullen er al niet super veel zijn vermoedelijk. 😅 De overschot gaat naar mijn man zijn werk.
Oh ja , mijn man is Nederlands en daar doen ze geen doopsuiker, daar doen ze beschuit met muisjes. Degene die op bezoek komen krijgen zowel doopsuiker mee als beschuit, maar wij gaan niks bijkopen om zelf rond te brengen. Wie niet op bezoek komt krijgt ook niks. 😅
10 maanden geleden
Ik ben op zoek naar bepaalde type zakjes die ik dan gewoon vul met snoepjes of doorsuiker.
Voor de kindjes voorzien we iets anders.
Verder laat ik nog stickers maken voor op die zakjes.
Voor de zakjes enkel kom ik aan 40 tot 150 euro voor 200 stuks. Dit zal afhankelijk worden van welke zakjes ik neem aangezien ik iets heel specifiek wil.
Voor de kindjes lig ik aan 7 euro voor 30 stuks ofz.
Dan moet ik enkel nog kijken voor de doopsuikers/snoepjes en stickers.
Ik wil hier ook niet te veel geld aan uithangen want ik vind dit niet het belangrijkste. Het oog wil idd ook wat dus vandaar dat ik we opzoek ben naar mooie zakjes.
10 maanden geleden
Reactie op Elien.
Ik ben op zoek naar bepaalde type zakjes die ik dan gewoon vul met snoepjes ...
Ik heb zo 50stuks gevonden aan 0.30ct/st. Wilde ook eerst zakjes voor de kids. Maar nu deze met snoepjes in