13 Reacties

11 dagen geleden

T zusje is mij erg goed bevallen. Als je aangeeft dat je zwanger bent, krijg je een aangepaste menukaart. Echt heerlijk eten

11 dagen geleden

lekker stoppen met vlees, ook fijner voor de dieren ;) ik ben zelf geen vegan, maar ik vind vegan friendly tenten in deze tijd wel echt een uitkomst. Kan me wel voorstellen dat dit makkelijker is in steden.

11 dagen geleden

Nee hoor als je zwanger ben kan je heel veel wel eten dus ik ga niet moeilijk daarin doen. Elke restaurant heeft van alles wat je als zwangere wel kan eten. Ik wil nu makkelijk zijn om straks ook zo m鈥檔 kindje op te voeden. Niet dat krampachtige owjee ik ben zwanger dus wat mag ik wel en niet eten. Valt allemaal reuze mee wat niet mag vind ik

11 dagen geleden

Gewoon de app volgen in wat je wel en niet mag eten en het is meer wel dan niet behalve rauwe dingen, rood vlees en vis goed opletten verder valt het echt reuze mee dus die app ZwangerHap echt een aanrader

11 dagen geleden

Verschikkelijk he.. alles wat ik 茅cht lekker vindt valt af.. vorige zwangerschap mocht ik gelukkig nog garnaal maar ook dat is afgevallen 馃槥 Enige wat kan is vega of kip..

11 dagen geleden

Reactie op daantjemaas

Verschikkelijk he.. alles wat ik 茅cht lekker vindt valt af.. vorige zwanger ...
Er kan veel meer qua vlees dan kip maar je moet het maar net lekker vinden. Ik vind het echt heel erg mee vallen wat je niet mag. Enige min puntje is drinken zoals cola. Ach ja je moet er wat voor over hebben

11 dagen geleden

Een beetje restaurant kan daar echt wel rekening mee houden en wat fatsoenlijks op je bord krijgen. Gewoon vooraf even bellen.

11 dagen geleden

Reactie op daantjemaas

Verschikkelijk he.. alles wat ik 茅cht lekker vindt valt af.. vorige zwanger ...
Ja, i love shrimps! Dat wordt een groot gemis de komende 7.5 maand 馃構馃槀

11 dagen geleden

Er is heel veel mogelijk. Lekker suddervlees. Of vlees wat altijd goed doorbakken is. Veel soorten vis mogen. Bij zalm gewoon even vragen of ze hem helemaal willen garen. Pasta's kunnen eigenlijk altijd wel. En er staat op elke kaart wel een vegetarische gerecht mocht er niks qua vlees voor je tussen zitten. Ben al 3x uit eten geweest, en hebt echt een ruime keuze gehad. Had niet het idee dat er maar 1 of 2 dingen op de kaart stonden waar ik uit kon kiezen. Je kan dus gelukkig nog lekker uit eten.

10 dagen geleden

Ik vind dit echt vreselijk. Ik eet graag rood vlees, garnalen, kaas, roofvis en ik drink heel graag een wijntje zeker bij uit eten. En denk dat ik ook best kieskeurig ben 馃槀 dus nou ik ga echt minder uit eten nu omdat ik de echt lekkere dingen (voor mij) nu niet mag.

10 dagen geleden

Reactie op Marlou2023

Er kan veel meer qua vlees dan kip maar je moet het maar net lekker vinden. ...
Haha ik hou van alles wat rood en rauw is.. 馃槥

10 dagen geleden

Mijn vriend leeft voor uiteten gaan maar vind het nu eigenlijk helemaal niet meer leuk inderdaad 馃ぃ mag niks, en schijnbaar weet heelveel personeel ook van niks pfff ik lees mee 馃ぃ

9 dagen geleden

Ik herken de uitdaging ik heb naast zwanger zijn ook intoleranties voor paprika rauwe ui zuivel noten en sesam 馃檭馃檭 Ik ga dus volgend weekend na het zusje en heb besloten wel wat kaas te nemen. Want er blijft vrij weinig over zo