11 Reacties

11 dagen geleden

Ik ben nu precies 1 week gestopt. Vooral bij mijn laatste aantal sigaretten dacht ik dat bij elke hijs die ik neem mijn kindje geen lucht zou krijgen. Hierdoor kreeg ik echt een schuldgevoel. Ik heb wel toen verminderd tot mijn pakje leeg was en daarna geen meer gekocht. Het is echt moeilijk maar je kan het. Voor jezelf en voor je kleine! Succes ermee 🤍

11 dagen geleden

Ik ben morgen een week gestopt. Per direct toen ik erachter kwam. Af en toe wel moeilijk, maar ik weet waarvoor ik het doe! Anders kan je het er ook met je huisarts over hebben. Succes🤗

11 dagen geleden

Ik ben gestopt met roken, maar ik vape nu heel af en toe (met zo min mogelijk/geen nicotine).. Ik weet dat het ook niet goed is, maar toen ik er achter kwam dat ik zwanger was was mijn relatie net uit en heeft de vader laten weten niks met het kindje te maken willen hebben, nu niet en nooit niet.. Dit brengt zoveel stress voor mij met zich mee (ook met de keuze of ik het zou houden/afbreken) dat het echt nog heel erg moeilijk voor me is om volledig te stoppen.. Doe je best en doe het voor je kleintje, dat is wat voor mij echt helpt ❤️

11 dagen geleden

Ik ben direct gestopt. Coldturkey werkt toch het best

11 dagen geleden

Lees het boek stoppen met roken van Allen carr. Je kunt de online versie bestellen en direct lezen. Ik was hier al eerder mee begonnen dan dat ik zwanger was maar het heeft me denk ik echt wel geholpen. De dag van de positieve test geen nicotine meer nodig gehad en dat is al ruim 18 weken geleden 😇

11 dagen geleden

Bij mijn positieve test per direct gestopt en alle rookwaar in de prullenbak gegooid. Tuurlijk verlang ik er nog wel naar maar alles in mij zegt dit niet te doen. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om te roken , terwijl mijn klein wondertje in mij groeit..

10 dagen geleden

Reactie op annesophie777

Ik ben gestopt met roken, maar ik vape nu heel af en toe (met zo min mogeli ...
Ik raad je wel echt aan om te stoppen met vapen aub. Dat is nog slechter dan roken werd mij verteld. Door al dat gas wat erin zit. Ik was daar zwaar verslaafd aan, ik kon bij m’n vorige zwangerschap niet er van af blijven soms, soms een hijsje en kreeg een miskraam. Ik neem mezelf het zo kwalijk dat ik dat gewoon nog had gebruikt. Nu heb ik dat ding gewoon weggeflikkerd en kan er niet meer bij. Maar wat heftig je verhaal. Jij kan dit alleen ♥️ Sterk!!!!

10 dagen geleden

Ik probeerde te beginnen met een paar sigaretten nog, werkt voor geen meter, nu 1,5 dag niks.. proberen niet teveel aan te denken.. denk dat het wel moet lukken nu..

10 dagen geleden

Reactie op Lins jo

Ik raad je wel echt aan om te stoppen met vapen aub. Dat is nog slechter da ...
Jeetje wat heftig en ontzettend naar voor je.. Bedankt voor je berichtje! Mag ik vragen bij hoeveel weken je dit toen is overkomen? Dit geeft mij wel nog meer motivatie om ook dat ding weg te gooien..! Dankjewel 🙏🏼❤️

10 dagen geleden

Reactie op annesophie777

Jeetje wat heftig en ontzettend naar voor je.. Bedankt voor je berichtje! M ...
T hoeft niet om het roken gelijk te gaan. Het hartje is gestopt bij 6+3 en de groei liep 1,5 week achter eigenlijk moest ik toen 8 weken zijn. Dus heb hem gelijk weggegooid toen ik weer een positieve test had. 👏🏽♥️ Goedzo doen!

10 dagen geleden

Ik ben 12 jaar geleden gestopt toen ik zwanger was van mijn eerste. Meteen de dag dat ik t wist heb ik mijn sigaretten aan iemand anders gegeven. Dus cold turkey. Het is even heel zwaar, maar de zwangerschap was voor mij wel echt een stok achter de deur. Daarna nog bijna een jaar borstvoeding gegeven, dat was voor mij ook een reden om niet te roken. Durf nu niet nog een sigaret op te steken, ben blij dat ik er van af ben😅