21 Reacties

7 dagen geleden

Misschien laten eisprong en late innestelingsbloeding, Ik heb wel op 7 dagen na bevruchting positief getest

7 dagen geleden

Wat een onzekerheid! Ik snap dat dit een tegenvallende echo is en dat je twijfelt of dit nog goed af kan lopen. Op zich, innesteling gebeurt tussen vijf en twaalf dagen na de bevruchting, dus positief testen na zeven dagen is wel mogelijk. Misschien maak jij bovengemiddeld veel HCG aan. Er is dus nog hoop. Zeker als je niet weet wanneer je ovulatie was of hoe een gemiddelde cyclus voor je is

7 dagen geleden

Ik ben gisteren bij de echo ook een weekje terug gezet, dacht zelf zo’n 8 weken te zijn maar op de echo was duidelijk te zien dat het rond de 7 weken was. Maar wellicht over 3 weken weer vooruit bij de termijnecho. We gaan het zien.

6 dagen geleden

Oh wat spannend hè, vreselijk die onzekerheid. Maar als ik kijk naar jouw vraag; ik testte een week na mijn eisprong positief. Dus het zou zeker kunnen. Maar ik snap je twijfel♥️

6 dagen geleden

Reactie op TessaK31

Oh wat spannend hè, vreselijk die onzekerheid. Maar als ik kijk naar jouw ...
Ja, ik ben inmiddels iets minder pessimistisch en ik geloof ook wel dat het kan. Het kan letterlijk twee kanten op gaan. Die onzekerheid is er nog tot volgende week vrijdag 8 uur. En dan gaan we het zien. Nog even volhouden...

6 dagen geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Ja, ik ben inmiddels iets minder pessimistisch en ik geloof ook wel dat het ...
Oké goed zo dat je wat positiever kan denken, dan kom je de komende week wat beter door misschien. Houd je ons op de hoogte😘

6 dagen geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Ja, ik ben inmiddels iets minder pessimistisch en ik geloof ook wel dat het ...
Hoi, ik snap je onzekerheid ook. Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad bij 6w6d en die was kleiner dan verwacht, er was een vruchtzakje enzo maar het hartje was nog niet duidelijk genoeg. Ik moet wachten tot volgende week donderdagmiddag en heb er ook erg veel moeite mee. Heel veel sterkte met deze week doorkomen.

6 dagen geleden

Reactie op TessaK31

Oké goed zo dat je wat positiever kan denken, dan kom je de komende week wa ...
Zal ik doen! Nog 9 dagen, duurt zo lang...

6 dagen geleden

Reactie op Omgcarmenwordtmoeder

Hoi, ik snap je onzekerheid ook. Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad bij ...
Bij jou ook zo spannend dus. Veel succes de komende week. Houd hoop!

6 dagen geleden

Herkenbaar bij mij. Ik zou vorige week maandag 6 weken zijn ivm mijn laatste menstruatie op 25-8. Maar ik ben altijd heel onregelmatig en mijn ovulatietest was positief op 12-09/13-09 dus dan zou het kloppen dat ik wat later mijn eisprong heb gehad. Momenteel heb ik behoorlijk wat zwangerschapsklachten, dus ik ga van het beste uit 🤗

6 dagen geleden

Reactie op Bumptobaby

Herkenbaar bij mij. Ik zou vorige week maandag 6 weken zijn ivm mijn laatst ...
Oké ter aanvulling; ik had toen dus een pret echo en ze zagen ook nog geen hartje. Ik moet aankomende vrijdag terug 🍀

6 dagen geleden

Reactie op Bumptobaby

Herkenbaar bij mij. Ik zou vorige week maandag 6 weken zijn ivm mijn laatst ...
Pfoe nou dat heb ik ook, ik ben de hele dag al zo misselijk en dan denk ook automatisch dat het dan wel goed komt. Met hoop houden is niks mis. Die telling is eigenlijk zo raar. Ik snap dat je je ergens aan vast moet houden ofzo, maar in zo veel gevallen (zoals wij) klopt het niet. En zitten daardoor helemaal in deel stress! Wat zagen ze bij jou? En moet je ook volgende week terugkomen?

6 dagen geleden

Reactie op Bumptobaby

Oké ter aanvulling; ik had toen dus een pret echo en ze zagen ook nog geen ...
Oh haha ik was te snel. Dat is nog maar 2 dagen, dat komt helemaal goed!

6 dagen geleden

Ik had ook op 7/8 DPO al hoor! Dus dat kan echt wel.. en soms weet je gewoon niet helemaal goed hoe t verloop is gegaan van binnen. Ik duim voor je! ✨

6 dagen geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Ik had ook op 7/8 DPO al hoor! Dus dat kan echt wel.. en soms weet je gewoo ...
Dankjewel, superlief. Er is hoop, want verder zag alles er goed uit ✨️

6 dagen geleden

Wha spannend! Gister hebben wij de eerste echo gehad. We dachten op 7+1. Maar dit bleek waarschijnlijk 6+3 haha. Vandaar dat mijn testen eerst zo licht waren... we waren 8 cyclussen bezig en ik wist het gewoon. Een keer niets bijgehouden en raak. Dus kan maar zo late ovulatie ook bij jou! Wij hadden een kloppend hartje 🥰

18 uur geleden

Reactie op Bumptobaby

Oké ter aanvulling; ik had toen dus een pret echo en ze zagen ook nog geen ...
Hey, hoe is je echo gegaan?

17 uur geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Hey, hoe is je echo gegaan?
Lief dat je het vraagt! Ik was inderdaad nog te vroeg toen, inmiddels hebben we het hartje gezien en is de baby weer gegroeid 🥰 hoe is het bij jou?

17 uur geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Pfoe nou dat heb ik ook, ik ben de hele dag al zo misselijk en dan denk ook ...
Jaa ik blijk dus vandaag 7+1 te zijn ipv 8+2 wat ik zelf dacht haha. Mijn cyclus is altijd heel vreemd, dus het verbaasd mij niet mega erg bij mij 🙈

17 uur geleden

Reactie op Bumptobaby

Lief dat je het vraagt! Ik was inderdaad nog te vroeg toen, inmiddels hebbe ...
Wat fijn zeg!! Hier is het nog steeds in spanning afwachten. Ik mag vrijdagochtend terugkomen. Ik ben er ergens wel van overtuigd dat het gewoon kan omdat we natuurlijk totaal niet weten wanneer mijn ovulatie was. Aan de andere kant denk ik overal tekenen te zien dat het niet goed zit; ik ben afgelopen zaterdag voor het laatst misselijk geweest (al ben ik steeds een hele dag misselijk en dan een aantal dagen niet), ik ben constant aan het voelen of mijn borsten nog zeer doen... En ik had de eerste twee weken van mijn zwangerschap een hogere hartslag in rust en die is nu weer gedaald naar normaal niveau... Is het al vrijdag?