13 Reacties

15 uur geleden

Hier +- 9 uur fles 10:00 fruit 12:00/12:30 broodje 14:00/15:00 fles 17:00 groente hap 19:00/20:00 fles 21:00 op bed

15 uur geleden

Reactie op Debby❤️

Hier +- 9 uur fles 10:00 fruit 12:00/12:30 broodje 14:00/15:00 fles 17:00 ...
Dit ziet er al wel goed uit, alleen is ons kleintje eerder wakker en gaat er ook eerder in, maar dat is makkelijk te verschuiven!

15 uur geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Dit ziet er al wel goed uit, alleen is ons kleintje eerder wakker en gaat e ...
Is makkelijk te verschuiven idd ligt er maar net aan wanneeer wakker en op bed 🙈

14 uur geleden

Mag ik vragen wat hiervan precies het doel is (van het cb)? Tot 1j is melk de hoofdvoeding namelijk

14 uur geleden

Reactie op yrie

Mag ik vragen wat hiervan precies het doel is (van het cb)? Tot 1j is melk ...
Nou het is meer dat de flessen hier erg moeizaam gingen, met 4… moest het er echt in proppen en hij spuugde echt enorm. Met meer vast voedsel hopen we dat het spugen afneemt.

14 uur geleden

Reactie op yrie

Mag ik vragen wat hiervan precies het doel is (van het cb)? Tot 1j is melk ...
En misschien een kleine aanvulling, onze jongen is 6 weken te vroeg geboren (is 4 mei al geboren) maar heeft een goede inhaalsprong gemaakt waardoor hij al gemiddeld groeit voor een kleintje van zijn leeftijd. Betekend ook dat hij over 2 weken 8 maanden is dus mogelijk wat ouder dan andere kindjes.

14 uur geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Nou het is meer dat de flessen hier erg moeizaam gingen, met 4… moest het e ...
Oke, ik denk dat er dan meer winst te halen is in minder inhoud maar meer flessen op een dag. Van melk moeten ze namelijk groeien, van groente groeien ze een stuk minder (wij gaan ook meer groente eten als we willen afvallen). De kv hoeveelheden op de verpakking zijn een schema die gemak van de ouders vooropstelt en niet de maaginhoud van een klein kindje: zet zo’n grote fles maar eens naast een baby en kijk hoe moeilijk dat in het lichaam past… Je mag dit ietwat met een korrel zout lezen want ik ben een 100% borstvoeder, maar ik hoop je iets te kunnen informeren zodat jij kan proberen wat zo comfortabel mogelijk is voor je kindje en voor jou
Ik zou ook vaker voeden + kleinere hoeveelheden , als je minder wilt spugen lijkt dat me de uitkomst, en is ook natuurlijk babygedrag

11 uur geleden

Reactie op AvontuurlijkeMirage540218

Ik zou ook vaker voeden + kleinere hoeveelheden , als je minder wilt spugen ...
Ook kleinere hoeveelheden is niet effectief, hebben we al geprobeerd. Projectiel spugen lijkt mij geen gezond babygedrag. Al eerder geprobeerd de flessen kleiner te maken naar bijv. 150 ml, maar dan begint het spugen ook al met de eerste fles van de dag. Kma is al uitsloten. Hebben hierop al heel veel geprobeerd, maar niks heeft hierbij geholpen. Nog kleinere flessen is niet effectief want dan wordt hij boos omdat hij nog honger heeft. Het vaste voedsel blijft veel beter binnen.

11 uur geleden

Reactie op yrie

Oke, ik denk dat er dan meer winst te halen is in minder inhoud maar meer f ...
Ons kindje is verder heel vrolijk en blij, we hebben nu drie dagen de drie flessen aangeboden en hij is blij en vrolijk. Ik ga het me inderdaad niet moeilijker maken met extra flessen inderdaad. Ik ben zo’n ouder die daar gemak van ervaart. Als hij niet comfortabel zou zijn, had ik me inderdaad hier zeker op aangepast maar dat is gelukkig niet het geval. Groeien gaat als kool!

11 uur geleden

Reactie op yrie

Oke, ik denk dat er dan meer winst te halen is in minder inhoud maar meer f ...
Hij eet overigens niet alleen groente. Er is koolhydraat en soms vlees toegevoegd aan het voedsel!

11 uur geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Ook kleinere hoeveelheden is niet effectief, hebben we al geprobeerd. Proje ...
Hoe is de allergie uitgesloten?

8 uur geleden

Reactie op yrie

Hoe is de allergie uitgesloten?
We hebben een tijdje Pepti gebruikt en dit hielp niet..