9 Reacties

19 dagen geleden

Mocht je wel gaan verven adviseer ik een masker en handschoenen, succes ❤️

19 dagen geleden

Ik heb zelf wel geverfd op terpetinebasis, maar dat stond ik wel buiten of had een raam open. Handschoenen en een masker is inderdaad wel aan te raden als je die hebt

19 dagen geleden

Verf op waterbasis vind ik sowieso fijnste in gebruik. Dat gebruiken wij altijd. Los van zwangerschap of niet. En dat is in de zwangerschap volgens mij ook veilig! Maar of je graag met deze verf werkt is ook persoonlijke voorkeur natuurlijk!

18 dagen geleden

Ik volg dit topic. Zit toevallig in precies dezelfde situatie! Wij krijgen 18 november de sleutel van ons eerste koophuis. Misschien toch maar vrienden vragen of ze willen helpen met schilderen.

18 dagen geleden

Reactie op Gienana no

Ik volg dit topic. Zit toevallig in precies dezelfde situatie! Wij krijgen ...
Dubbel gefeliciteerd ook 😃, ik wil idd ook iemand anders het liefst laten verven maar het is veel schilderwerk en om dan zelf niet m’n gezicht te laten zien is ook gek. Ik vind het ook nog wat te vroeg om te vertellen, al zal dat misschien wel het handigst zijn. Wij krijgen 1 november de sleutel al. Benieuwd of er nog meer ervaringen zijn.

18 dagen geleden

Reactie op Kippielauw

Dubbel gefeliciteerd ook 😃, ik wil idd ook iemand anders het liefst laten ...
Jij ook gefeliciteerd! Hmm ik zou het dan denk ik toch vertellen aan de mensen die komen schilderen als je je een beetje schuldig voelt. Ik weet zeker dat iedereen dit begrijpt! En anders inderdaad met een masker en alle deuren en ramen open en niet te lang?

18 dagen geleden

Ik kwam ook dit artikel tegen op deze app: https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/verven-zwanger-veilig/

17 dagen geleden

Reactie op Gienana no

Ik kwam ook dit artikel tegen op deze app: https://www.24baby.nl/zwanger/g ...
Aah wat een goed artikel, helaas niet wat ik graag wil horen maar wel duidelijk. Ik vind het nogal moeilijk het verven uit handen te geven en die schuldgevoelens maar wellicht dat ik het eerder tegen hem zeg. Weet zeker dat ze het dan begrijpen. Hoe kijk jij er inmiddels tegen aan?