14 Reacties

15 dagen geleden

Ik heb geen zin , 4 weken en 5 dagen nu

15 dagen geleden

Mijn libido is ook echt mega laag, bij mij komt dit vooral door extreme vermoeidheid en het misselijk zijn 馃槄 Ben nu 5 + 2

15 dagen geleden

Ik heb hetzelfde gevoel ivm eerdere miskramen馃ゲ Maar heb wel echt zin馃槀 heb ook hele rare dromen hierdoor haha馃槼馃 Ik wacht de echo even af, als die goed is durf ik misschien weer馃憖

15 dagen geleden

Ik sta er ook mega dubbel in. Rond de tijd dat de vorige x het hartje gestopt moet zijn had ik ineens bloedingen bij een orgasme 馃槄馃檲 Daarbij maakt veel bewegen me misselijk 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀 Dus ja nog rustig aan daarmee

15 dagen geleden

Wij hebben geen seks. Ik ben veelste bang dat ik daardoor misschien wat bloed ga verliezen en helemaal in de stress modus vlieg. Dit hebben we bij mijn dochter ook niet gedaan en zullenn we deze keer ook niet doen. Niet omdat we er niet na verlangen, maar puur omdat ik echt heel beangstigend ben om ook maar iets van bloed te zien nu鈽猴笍 Je kunt elkaar ook vermaken zonder seks 馃槃

15 dagen geleden

Wij hebben gewoon seks. Er staat over heel duidelijk dat je een miskraam hebt doordat het vruchtje niet goed is/was. Dus dit heeft niets met seks te maken. Maar ik zal vooral doen waar jij je goed bij voelt. Als het jou een beter gevoel geeft om het niet te doen dan zou ik dat zeker doen. Maar er is geen verband met seks en een miskraam..

15 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Wij hebben geen seks. Ik ben veelste bang dat ik daardoor misschien wat blo ...
Heb je 9 maanden lang geen seks gehad馃槼?

15 dagen geleden

0 zin hierzo. Dat vind ik eerder beangstigend dan dat ik bang ben om seks te hebben haha. Hoop dat m鈥檔 libido weer terugkomt binnenkort, maar ik heb er nu gewoon geen puf voor

15 dagen geleden

Ik snap de angst! Wij hebben ook nog gewoon sex ben nu 5-6 weken? Maar wat ik wel heb als ik dus ene orgasme krijg dat er van die menstruatie krampen bij komen ervaren meerdere mensen dit?馃

15 dagen geleden

Reactie op Hayley馃尰

Heb je 9 maanden lang geen seks gehad馃槼?
Langer dan 9 maand. Ben bij 41+1 bevallen dmv spoedkeizersnede en toen ook een halfjaar nog geen seks gehad door pijn en herstel van keizersnede 馃槤馃槤. Erg he!!! Ik heb nu 2 miskramen gehad en vind seks absoluut niet belangrijk tijdens zwangerschap. Mijn partner ook niet. We doen er alles aan zodat ik zo min mogelijk paniekerig de 9 maanden doorkom

15 dagen geleden

Reactie op Babyvonkx

Ik snap de angst! Wij hebben ook nog gewoon sex ben nu 5-6 weken? Maar wat ...
Dit heb ik ook! Heel gek gevoel

13 dagen geleden

ik ben nu 6+1 en als ik aan seks denk word ik al misselijk. Ik hoop dat dit wegtrekt. Ik voel toch schuldig tegenover mijn man terwijl hij altijd begrip heeft.

13 dagen geleden

Reactie op Babyvonkx

Ik snap de angst! Wij hebben ook nog gewoon sex ben nu 5-6 weken? Maar wat ...
Klopt alles trekt even samen tijdens een orgasme. Omdat nu alles oprekt door een groeiende baarmoeder en embryo kan je dat dus nadien voelen 馃榿

9 dagen geleden

Reactie op Babyvonkx

Ik snap de angst! Wij hebben ook nog gewoon sex ben nu 5-6 weken? Maar wat ...
Ja dit heb ik ook haha!