21 Reacties

6 dagen geleden

Nee

6 dagen geleden

Ik ben nu 5 weken maar k wacht nog

6 dagen geleden

Ik heb 1 pakje gekocht om het aan me man te vertellen met de test

6 dagen geleden

Reactie op Sophias

Ik heb 1 pakje gekocht om het aan me man te vertellen met de test
Hoeveel weken ben je?
Ik had spenen al in huis (die waren laatst in de aanbieding) en een paar rompertjes. 🙈🙈🙈

6 dagen geleden

Wij zijn begonnen met verzamelen toen we een de wens kregen, echter is dat al 4 jaar geleden waarvan 2 jaar ziekenhuis haha! Kinderwagen hebben we al en kleertjes.

Reactie op Meddiejayce

Wij zijn begonnen met verzamelen toen we een de wens kregen, echter is dat ...
Jaaa dacht kan beter iedere keer iets halen scheelt wat

6 dagen geleden

Onze babykamer is al zo goed als klaar 🙈 maar de afgelopen 2 jaar dat we in een traject zitten hebben er eigelijk alles beetje bij beetje verzameld. Gezien wij ook niet willen weten wat het word (lekker ouderwets), zijn we gewoon voor neutrale kleuren gegaan.

6 dagen geleden

Reactie op Nikitaturlej

Hoeveel weken ben je?
5+1 volgens mn berekeningen even de vroege echo afwachten

6 dagen geleden

Wat knuffels van een bepaalde serie. Daarvan verzamel ik nu wat meer speelgoed via Vinted. Ik hen van het weekend vulling voor mn voedingskussen besteld en een voedingsbeha (zodat ik gratis verzending had;)). Vanochtend heb ik een nieuw wollen dekbed voor de oudste besteld en gelijk wat zwangerschapskleding bij de Lidl meebesteld. Bin de eerste was ik in februari uitgerekend. Nu in juni. Dus ik kan veel nog gebruiken maar een paar korte broeken zijn wel handig. Zomerspelen is nu allemaal nog afgeprijsd bij de Lidl online.

6 dagen geleden

Ik heb een paar mama kleding stukken en voeding bh’s omdat de vorige zwangerschap in mei ik al mijn bh’s niet paste met 5 weken ☺️ Nu lijkt het wat langer goed te gaan. En kleding dat niet op mijn buik drukt. Voor de kleine zelf heb ik van de vorige x rompertjes gekregen. Die heb ik bewaard en verder nog niets. Ik wacht de eerste echo af ☺️ Ook voor de baby kamer moet er eerst verbouwd worden om een kamer te creëren 🙃🙃

6 dagen geleden

Lamp

6 dagen geleden

Muur laten doen

6 dagen geleden

Zoals ik al zei we zijn al 2 jaar aan het sparen haha

6 dagen geleden

.

6 dagen geleden

Al vanalles 🙈

6 dagen geleden

Reactie op annavdh87

.
Wauw!! Wat een mooi kamertje al!!!!! Ik moet dus eerst verbouwen 🙈🙈 hopelijk gaat dat januari gebeuren dan zo een 6 weken (kan ik dus niet eens in me eigen bed slapen lol) en daarna ook beginnen met de kamer 🥰

6 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Wauw!! Wat een mooi kamertje al!!!!! Ik moet dus eerst verbouwen 🙈🙈 hop ...
Ow heftig en het eerste trimester ben je al zo moe 😅 of valt dat wel mee? Je zal er in ieder geval wel iets heel moois voor terug krijgen

6 dagen geleden

Dit truitje en broekje van de zeeman verklaar ik echt heilig! Bij mijn dochter zoveel gedragen, hele fijne stretch en makkelijk aan en uit te trekken.

6 dagen geleden

Reactie op annavdh87

Ow heftig en het eerste trimester ben je al zo moe 😅 of valt dat wel mee? ...
Het valt in het algemeen best mee. En wordt pas tweede trimester dat we starten 🙃🤭 Hoef niet mega veel zelf te doen dus dat scheelt. Alleen ff stress en troep doorstaan 🙃😅