690 Reacties

15 dagen geleden

Na 2 jaar en 2 maanden mochten wij dan eindelijk een positief test in handen hebben!! 馃グ

15 dagen geleden

Eindelijk na 15 maanden de eerste positieve testen馃崁馃hopen dat het blijft zitten馃┑馃┓ gefelicteerd iedereen die zwanger is!

15 dagen geleden

Spannende tijden. 馃┑馃┓ Ik ben drager van een ernstige erfelijke ziekte, dus zou weer een vlokkentest moeten doen. 50% kans dat ik dit doorgeef. Ben eind januari dit jaar van een gezonde zoon bevallen. Ik gun hem zo een broertje of zusje.. En wow 2 onder 2. 馃ス (Als alles goed gaat)

15 dagen geleden

Reactie op Roselove212

Na 2 jaar en 2 maanden mochten wij dan eindelijk een positief test in hande ...
Wat fijn! Ik lees vaak stilletjes mee en ik herinner me jou nog uit een topic vorig jaar zomer. Zo gegund dat het nu gelukt is!

15 dagen geleden

Eindelijk na 24 maanden en 5 IUI behandelingen een positieve test. 鉂わ笍

15 dagen geleden

Reactie op Wens2023

Wat fijn! Ik lees vaak stilletjes mee en ik herinner me jou nog uit een top ...
Ah wat lief om te horen!! Jij ook gefeliciteerd!! 鉂わ笍

15 dagen geleden

Na een vrij traumatische missed abortion in januari dit jaar nu dan eindelijk weer een positieve test in handen! Gelukkiger kun je ons niet maken 馃崁 ook voorzichtig en angstig, hopen dat het goed gaat.
Eerste positieve test

15 dagen geleden

Reactie op Pippa2416

Spannende tijden. 馃┑馃┓ Ik ben drager van een ernstige erfelijke ziekte, du ...
Hey! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Ik ben ook drager van een erfelijke ziekte en zal ook weer een vlokkentest moeten doen..

15 dagen geleden

Na 12 maanden op 11 dpo 馃グ

15 dagen geleden

Allemaal van vandaag #sorrynotsorry

15 dagen geleden

10 DPO en zojuist ook Clearblue die zwanger aangeeft 馃ス馃ス鉂わ笍馃グ

15 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

10 DPO en zojuist ook Clearblue die zwanger aangeeft 馃ス馃ス鉂わ笍馃グ
Gefeliciteerd!

15 dagen geleden

Vandaag 16 dpo en oplopende testen! Ik heb 2 keer een vroege miskraam gehad en dit is de eerste keer dat de testen oplopen 馃槏 ik heb 28 oktober de eerste echo staan. Spannend !!!!

15 dagen geleden

Ongeveer twee weken geleden op vakantie een test gedaan馃槏鈽猴笍

15 dagen geleden

Na 2 dagen onzekerheid, de action test liet een hele lichte streep zien, dan nu toch een duidelijke test in handen. Nu hopen dat deze zwangerschap goed gaat, heb al eerder vier miskramen gehad, dus ik merk dat ik nog erg onzeker ben dat de andere testen zo licht waren. Vandaag had ik ongesteld moeten worden.

15 dagen geleden

Heeeel licht streepje. Ik ga uiteraard de aankomende dagen nog even doortesten. Maar wat zijn jullie ervaringen met easy@home zwangerschapstesten?

15 dagen geleden

Morgen zou ik pas mijn menstruatie verwachten.

15 dagen geleden

12dpo

14 dagen geleden

Reactie op Ellebel23

Na 4 jaar eindelijk
Wauw! Gefeliciteerd!