691 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op Odette Groen in ‘t Woud

Ik test al 4 dagen een heeel licht streepje en het loopt niet op. Moet ik m ...
Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad en dat liep helaas niet goed af. Het kan zijn dat je berekening niet klopt en je later nog duidelijkere testen gaat krijgen! En anders wat de rest zegt even langs de huisarts en bloed prikken om te kijken of er hcg in je bloed zit😊 succes ik weet dat het een spannende tijd is. 🤞

14 dagen geleden

Lijkt m'n test nou toch weer op te lopen ?

14 dagen geleden

Reactie op Odette Groen in ‘t Woud

Ik test al 4 dagen een heeel licht streepje en het loopt niet op. Moet ik m ...
Ik heb helaas last van hetzelfde, bij jou al meer donker getest?

14 dagen geleden

Reactie op xliselx

Ik heb helaas last van hetzelfde, bij jou al meer donker getest?
Helaas niet meer, vanmiddag nog lichter. Morgen nog digitale doen en dan zien we wel weer verder denk ik…

14 dagen geleden

Reactie op Rn123

Lijkt m'n test nou toch weer op te lopen ?
Vind de onderste toch terug donkerder dan die van 7-10 bvb! Heel vreemd, hopelijk betekent dit positief nieuws 🤞🏻

14 dagen geleden

Reactie op Miamam

Vind de onderste toch terug donkerder dan die van 7-10 bvb! Heel vreemd, ho ...
Jaaa dat idee heb ik ook 🙈

14 dagen geleden

Positief op 10dpo! Durf nog niet heel blij te zijn vanwege een miskraam in augustus. We nemen het zoals het komt!

14 dagen geleden

Reactie op Rn123

Lijkt m'n test nou toch weer op te lopen ?
Het is zeker donkerder! Lijkt het niet dat de testen die je in de ochtend doet lichter uitvallen dan die in de avond? Wellicht alleen nog in de avond testen en kijken of die oplopen…

14 dagen geleden

Reactie op Tbas

Het is zeker donkerder! Lijkt het niet dat de testen die je in de ochtend d ...
Jaa dat zou wel eens kunenn... goeie tip al ga ik proberen morgen niet te testen hopp dat het lukt 🤣

14 dagen geleden

Reactie op Rn123

Jaa dat zou wel eens kunenn... goeie tip al ga ik proberen morgen niet te ...
Haha ik weet hoe lastig het is om niet te testen😅 heb t zelf tot nu toe ook elke dag gedaan. Mocht je wel testen ben ik toch benieuwd of de test in de avond weer donkerder is. Succes 🍀

13 dagen geleden

Vandaag een tweede test gedaan ivm onzekerheid na miskraam in januari toen mijn testen (die veeeel lichter waren dan nu) vanaf 5+2 afliepen. Gerustgesteld en nu wachten op 28okt. Mag gelukkig al bij 7+4 komen ivm de miskraam ❤️

13 dagen geleden

Reactie op TaylorMae1994

Positief op 10dpo! Durf nog niet heel blij te zijn vanwege een miskraam in ...
Gefeliciteerd!! ❤️ ik hoop dat het goed mag gaan voor jullie❤️ we kennen elkaar 🙈 ik heb je een appje gestuurd in deze app maar als je liever anoniem blijft doe ik gewoon alsof dat niet zo is!

13 dagen geleden

Na tuurlijntjes gisteren, vanochtend op 10dpo positief getest met de clearblue🥰🥹❤️

13 dagen geleden

🥺

13 dagen geleden

Ik had op 11 en 12 dpo een positieve test, maar nu vroeg ik mij af hoe lang testen jullie door?

13 dagen geleden

Test zegt 2-3 weken maar app zegt 5+2. Komt dat omdat de app vanaf de eerste dag van laatste menstruatie rekent en de rest niet?

13 dagen geleden

Reactie op Pleuni240295

Test zegt 2-3 weken maar app zegt 5+2. Komt dat omdat de app vanaf de eerst ...
De testen meten HCG gehalte en dat wordt pas bij innesteling aangemaakt, zodoende de discrepantie tussen deze termijnen ♡

13 dagen geleden

Reactie op Pleuni240295

Test zegt 2-3 weken maar app zegt 5+2. Komt dat omdat de app vanaf de eerst ...
Lees bijsluiter; dit zegt dus tussen de 4/5 weken 😊

13 dagen geleden

Hier de oploop van 14,15,16 dpo

13 dagen geleden

Reactie op Ellebel23

Hier de oploop van 14,15,16 dpo
Mag ik vragen wat dpo inhoudt. Ik hoor het vaker maar heel eerlijk ben ik blanco de zwangerschap ingegaan omdat ik bang was dat ik teveel stress zou hebben als ik me er volledig op zou storten. Uiteindelijk nog een jaar geduurd na het stoppen met de pil.