691 Reacties

13 dagen geleden

Reactie op Pleuni240295

Mag ik vragen wat dpo inhoudt. Ik hoor het vaker maar heel eerlijk ben ik b ...
Days past ovulation

13 dagen geleden

1 of 2 dagen overtijd vandaag. Foto van vanochtend

13 dagen geleden

Reactie op San-1994

Ik had op 11 en 12 dpo een positieve test, maar nu vroeg ik mij af hoe lang ...
Ik test door tot ik een zeer duidelijk, dikke roze lijn heb 😅. Dan ga ik mijn huisarts contacteren voor bloedafname en gynaecoloog voor 1e echo.

13 dagen geleden

💗

13 dagen geleden

Reactie op Miamam

Ik test door tot ik een zeer duidelijk, dikke roze lijn heb 😅. Dan ga ik m ...
Is bloedafname standaard? Ik heb al 4 miskramen gehad en nog geen enkele keer bloed afgenomen. Zou mij wel zekerheid geven

13 dagen geleden

Zo spannend weer, maar zo zin in! Onze zoon wordt grote broer😍💙 De test is van afgelopen zaterdag.

13 dagen geleden

Reactie op San-1994

Ik had op 11 en 12 dpo een positieve test, maar nu vroeg ik mij af hoe lang ...
Tot dat ik een 3+ op mijn clearblue test zie!

13 dagen geleden

Bijna twee weken geleden achter gekomen 🫶🏻

13 dagen geleden

Reactie op xliselx

Is bloedafname standaard? Ik heb al 4 miskramen gehad en nog geen enkele ke ...
Hier in België is dit vrij standaard voor zo ver ik weet! Even bevestiging dat de waardes matchen met de termijn je denkt te zijn. Meestal gebeurt dit rond 5 weken

13 dagen geleden

Zo dankbaar. Na onze eerste ronde ovaleap en gonasi🥺🥰

13 dagen geleden

Reactie op xliselx

Is bloedafname standaard? Ik heb al 4 miskramen gehad en nog geen enkele ke ...
In nederland is dit geen standaard. Ik sprak vd week de doktersassistente en die zei dat het misschien een optie was om bloed te prikken omdat mijn cb test 2–3 aangaf terwijl mijn verwachte menstruatie nog moest komen maar de huisarts zelf heeft dit afgewezen. In augustus ook een miskraam gehad.

13 dagen geleden

Morgen NOD, vandaag 13dpo. Zo blij! In Mei een miskraam gehad, dus nu heel spannend.

13 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal dames💕 Gisteren op de eerste verjaardag van mijn zoontje deze positieve test gedaan met 1 dag overtijd😍 Wat een kado.. ons zoontje heeft 2,5 jaar geduurd voor we hem mochten verwachten, in het ziekenhuis gelopen.. en nu zomaar een positieve test terwijl we eigenlijk niet eens een “poging” hebben gedaan voor ons gevoel🙈 We prijzen ons gelukkig🩷

13 dagen geleden

Reactie op Happy sunshine

Gefeliciteerd allemaal dames💕 Gisteren op de eerste verjaardag van mijn z ...
Gefeliciteerd ♡ wat geweldig!!!

13 dagen geleden

Reactie op Sairina

Morgen NOD, vandaag 13dpo. Zo blij! In Mei een miskraam gehad, dus nu heel ...
Gefeliciteer, wat geweldig nieuws ♡

12 dagen geleden

Vanochtend getest met wekenindicator 🥳

12 dagen geleden

Wat is het toch fijn om dit te lezen! Vandaag als t goed is 4w6d. Onverwacht en ongepland maar zo gewenst zwanger van ons tweede kindje 🙏❤️ . na de eerste miskraam en daarna dik een jaar proberen voor onze dochter moest het nu zo zijn💫

12 dagen geleden

Reactie op Tbas

In nederland is dit geen standaard. Ik sprak vd week de doktersassistente e ...
Ik wist dat dit in NL niet standaard gedaan wordt. Ik denk dat ze het bij ons checken omdat ze dan ook meteen weten of je immuun bent voor toxoplasmose en cmv, wat wel belangrijk is om te weten tijdens je zwangerschap.

12 dagen geleden

12dpo hier en geen spectaculair oplopende test. Een even flauw lijntje als 10 en 11 dpo. Fingers crossed dat dit geen biochemische zs is 🥲🤞🏻🤞🏻

12 dagen geleden

Na 6miskramen 5x IUI zonder succes , nu 4 weken zwanger na 1e terugplaatsing 🙏🏼😍 blijft spannend.. maar houd de hoop 🥰