676 Reacties

25 dagen geleden

Vorige week vrijdag de Sensitest gedaan en niet verwacht nu al een positieve test in handen te hebben! (7 dagen voor nod) Vandaag de Clearblue op de dag dat ik ongesteld zou kunnen worden ♥️

25 dagen geleden

Reactie op Jo43

Vorige week vrijdag de Sensitest gedaan en niet verwacht nu al een positiev ...
Van vandaag!

25 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Wat leuk ook een april kindje je eerste? Mijne is vandaag precies 1 jaar en ...
Jaa mijn eerste is van april :) wat leuk!! Mooi verschil ook weer nr 2 in juni

25 dagen geleden

Reactie op Jo43

Vorige week vrijdag de Sensitest gedaan en niet verwacht nu al een positiev ...
Zo die is flink positief voor 7 dagen voor NOD Dat zou goed een tweeling kunnen zijn!!

25 dagen geleden

3-4 weken zwanger 🤰🏼 ❤️

25 dagen geleden

Hi dames! Testen jullie ook door? Zo ja, hoe lang testen jullie door? Ik heb vandaag voor het eerst een positieve test in mijn handen gehad🥺🤎 Ik ben zo ongelofelijk blij, maar ik merk echt dat ik het ontzettend spannend vind

24 dagen geleden

Reactie op Sophiedv

Hi dames! Testen jullie ook door? Zo ja, hoe lang testen jullie door? Ik he ...
Ik heb tm gister nog getest, maar ga morgen naar Valencia voor een paar dagen en geen zin om alles mee te nemen, plus probeer het nu wel een beetje los te laten. Gezien m'n symptomen, gaat het de goede kant op haha

24 dagen geleden

Na 2 negatieve testen toch positief! Een early test gedaan met 14 en 15 dagen DPO. Ik zei steeds tegen mijn vriend ik geloof het niet. Nu met 3 dagen NO een positieve test ❤️

24 dagen geleden

Reactie op Sophiedv

Hi dames! Testen jullie ook door? Zo ja, hoe lang testen jullie door? Ik he ...
Gefeliciteerd! Ik eigenlijk wel🥴. Gisteren zou ik ongesteld moeten worden en had ik een prima test. Geen knaller maar ook niet super vaag. Vandaag toch weer getest en die was eigenlijk t zelfde (of iets vager, maar dat verbeeld ik me waarschijnlijk). Ik word er zooo onzeker van. Had volgens mij bij mijn vorige zwangerschap nu al echt een dikkere streep. Oh die eerste weken ..🫠

24 dagen geleden

😊 vandaag (15dpo/ 1 dag na NOD)

24 dagen geleden

Ik zag het somber in, omdat ik niks ‘voelde’. Wat maken we onszelf toch gek hè met het ontbreken van klachten terwijl het nog zo pril is. Vorige week zondag de 3e terugplaatsing gehad! Gisteren negatieve test en vandaag positief! Het lijntje verscheen al vrij snel🥹🤞🏻

24 dagen geleden

Vanochtend een test gedaan, 10 dpo. Derde kindje, eerste ronde. Ons tweede kindje kwam na 13 rondes dus nu nog een beetje ongeloof dat het in één keer gelukt is 🥹

24 dagen geleden

❤️ kan niet wachten

24 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Ik zag het somber in, omdat ik niks ‘voelde’. Wat maken we onszelf toch gek ...
Jeetje wat duidelijk al! Ik heb vorige week donderdag m’n terugplaatsing gehad (wel van een driedaagse verse) en mijn lijntje was echt niet zo donker al. Gefeliciteerd!

24 dagen geleden

Reactie op Alessa_Ariana

😊 vandaag (15dpo/ 1 dag na NOD)
Heb je eindelijk je officiële testdatum bereikt 🤍

24 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Heb je eindelijk je officiële testdatum bereikt 🤍
Ons ziekenhuis houdt helaas 2 weken na terugplaatsing aan Dus dat is aankomende maandag , terwijl het ziekenhuis waar we de terugplaatsingen doen zei 12 dagen na terugplaatsing testen en dat is inderdaad vandaag 🥰

24 dagen geleden

Reactie op BabyD2020

Vanochtend een test gedaan, 10 dpo. Derde kindje, eerste ronde. Ons tweede ...
Ik zie geen lijntje😳 of ben ik scheel?😅 zo zien die van mij er namelijk ook uit en ik ga ervan uit dat ik negatief ben..

24 dagen geleden

Ik zie geen lijntje😳 of ben ik scheel?😅 zo zien die van mij er namelijk o ...
Ik zag ook geen lijntje, maar soms is het moeilijk te zien op foto’s 👀

24 dagen geleden

Zo blij!

24 dagen geleden

Ik had gisteren deze! Maar durf het nog niet echt te geloven.. dit was 1 dag na NOD. Ga morgen nog eens testen!