12 Reacties
6 dagen geleden
Ja onze dochter heeft het armbandje al om vanaf 3 maanden. Staat super lief en ze heeft er geen last van. Gewoon dag en nacht om
6 dagen geleden
Ik heb ook veel gouden armbandjes gekregen voor mijn dochter. Vind het zelf niet praktisch en twijfel idd ook aan de veiligheid. Dus ze liggen in de kast 🤣 vind het een heel lief gebaar. Ik denk dat ik tzt het goud verkoop en dan met het geld iets moois voor haar koop. Of ze bewaar voor als ze ouder is en dan mag ze zelf weten wat ze ermee doet.
6 dagen geleden
Ik heb gelezen dat je ze wel degelijk af moet doen als E slapen en als je er geen zicht op hebt.
Dus wij doen hem alleen om voor speciale gelegenheden
6 dagen geleden
Wij hebben ook een armbandje met naam gekregen bij de geboorte van onze dochter.
Ik voel mij er niet comfortabel bij om die 24 uur om te houden bij haar, dus alleen bij speciale gelegenheid doe ik hem om (als ik het niet vergeet)🙈
Betekent wel dat ze hem misschien maar 4x tot nu toe heeft gedragen. Maar dat is maar zo 🤷🏻♀️
5 dagen geleden
Op de opvang doen ze alles af ivm veiligheid. M’n oudste heeft er al een aantal versleten. Ik vind die wij hebben snel lelijk worden dus als je hem lang wil houden zou ik er ook spaarzaam mee omgaan. En als er losse dingetjes aan hangen dan kunnen die afbreken.
M’n dochter draagt een barnsteen armbandje maar die doe ik ook af bij de opvang. Als ze door heeft dat ze hem draagt ga ik hem nog vaker af doen
4 dagen geleden
Hier ook eentje gekregen, vind het maar niets😅 ze krijgt hem alleen om bij speciale gelegenheden. Ik ben bang dat ze er mee in haar oogjes terechtkomt als ze gaat wrijven.
gisteren
Reactie op UitbundigeOrkaan075330
Hier ook eentje gekregen, vind het maar niets😅 ze krijgt hem alleen om bij ...
Oh hier ook voor onze zoon. Ten eerste hou ik er echt niet van en ten 2e past het totaal niet bij hem. Het ligt ergens in de kast. Van mijn schoonouders gekregen, net als een mega beer die met zo groot is als de babykamer😫.