17 Reacties

8 maanden geleden

Ik denk dat je dermatofibroompjes bedoelt? Het is vrij gebruikelijk dat die meer op komen zetten/sneller groeien in de zwangerschap. Zalfjes helpen niet, ze gaan ook niet vanzelf weg, maar de huisarts kan je hier wel mee vooruit helpen na de bevalling ;)

8 maanden geleden

Bedoel je een soort van steelwratjes? Hier ook opeens onder m’n oksel sinds kort, waar m’n bh vooral schuurt. Heel apart dit, nooit eerder gehad! Hoop dat het weg gaat na de bevalling

8 maanden geleden

Heb hier sinds ik zwanger ben ook erg veel last van. Oksels, onder mijn borsten, in mijn liezen en in mijn nek. Ik ben van plan om hier een afspraak voor te maken bij mijn huisarts wanneer ik weer hersteld ben. Voor nu heb ik gewoon maar geaccepteerd dat het zo is 🤷🏼‍♀️. Dus echt tips heb ik niet helaas. Wel dat het blijkbaar normaal is. Want de rest van de kwaaltjes zijn nog niet genoeg blijkbaar haha.

8 maanden geleden

Reactie op lilymilo

Bedoel je een soort van steelwratjes? Hier ook opeens onder m’n oksel sinds ...
Een soort wratjes idd, hopen dat het weg gaat en anders toch maar naar de huisarts🫠

8 maanden geleden

Reactie op Kimberlee T

Heb hier sinds ik zwanger ben ook erg veel last van. Oksels, onder mijn bor ...
Gelukkig dat ik niet de enige ben😅 toch maar met mn huisarts over hebben dan

8 maanden geleden

Ja, heb ik ook. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook en is toen daarna weggegaan.

8 maanden geleden

Reactie op Pippa2416

Ja, heb ik ook. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook en is toen daarna w ...
Ah gelukkig, hopen dat het bij mij ook vanzelf weg gaat

8 maanden geleden

Herkenbaar, bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik er last van en nu bij de tweede nog erger. Ik heb er laatst wat onder me oksel weg laten halen omdat het echt irriteerde.

8 maanden geleden

Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap heel erg in mijn hals, dit is volledig weg gegaan na de bevalling. Nu bij deze zwangerschap (35 weken) begint het weer te komen in mn hals. Ik denk ook iets hormonaals.

8 maanden geleden

Ik heb dit ook in mijn hals inderdaad. Vorige zwangerschap ook. Is daarna aanzienlijk minder geworden in de zin van dat ik het niet meer merkte en dus ook niets meer mee laten doen. Hormonaal iets inderdaad.

8 maanden geleden

Reactie op Tbas

Herkenbaar, bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik er last van en nu bij de ...
Ik heb ook nog enkele van de eerste zwangerschap. Was het weghalen vervelend/hoe ging dat?

8 maanden geleden

Ik heb dit ook! Tijdens de zwangerschap gekomen. Ik kijk even aan wat er gebeurt na de zwangerschap en laat ze anders verwijderen door de huisarts. Die kunnen ze volgens mij wegknippen.

8 maanden geleden

Hier ook een gehad, achter op m'n nek. Was erg aan het groeien, komt vaak voor tijdens de zwangerschap begreep ik van de huisarys huisarts. Bij mij hebben ze 'm weggehaald. Ze gaan niet vanzelf weer weg werd mij verteld.

Reactie op Nerissa1996

Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap heel erg in mijn hals, dit is volle ...
Bij mij ook inderdaad in mijn hals, vroeg me al af of het door de zwangerschap kwam

8 maanden geleden

Reactie op Lizzy23

Ik heb ook nog enkele van de eerste zwangerschap. Was het weghalen vervelen ...
Ik vond het eerlijk gezegd heel eng haha heb zelfs 1x eerder de afspraak afgezegd maar het viel me zo erg mee dat ik spijt had dat ik niet eerder was gegaan. Het meest vervelende waren de prikjes om te verdoven en zelfs dat stelde niet veel voor. Ik had eerst geïnformeerd bij een beautysalon omdat zij het met een laser weghalen ipv snijden en dat leek me minder pijnlijk maar zij doen dit niet tijdens de zwangerschap en ik had er echt last van. Door me bh die hoger gaat zitten met me dikke buik en topjes die onder je oksel zitten was er 1 helemaal gaan irriteren. Er is ook gelijk een moedervlek verwijderd. Als je het graag wilt doen, zou ik zeggen gewoon een afspraak maken want het stelt echt niets voor. Mijn man was in de auto aan t wachten en was verbaasd hoe snel ik terug was! Echt zo gepiept.

8 maanden geleden

Mijn hele hals zit helaas ook onder de skintags

8 maanden geleden

Ik heb ze ook in m'n hals aan alle kanten al voor de zwangerschap en nu is het nog erger/groter geworden. Vind het echt geen gezicht 🫣na de zwangerschap maar eens kijken wat de dermatoloog ermee kan want zo'n thuis middeltje werkt ook niet.