17 Reacties
8 maanden geleden
Heb hier sinds ik zwanger ben ook erg veel last van. Oksels, onder mijn borsten, in mijn liezen en in mijn nek. Ik ben van plan om hier een afspraak voor te maken bij mijn huisarts wanneer ik weer hersteld ben. Voor nu heb ik gewoon maar geaccepteerd dat het zo is 🤷🏼♀️. Dus echt tips heb ik niet helaas. Wel dat het blijkbaar normaal is. Want de rest van de kwaaltjes zijn nog niet genoeg blijkbaar haha.
8 maanden geleden
Reactie op lilymilo
Bedoel je een soort van steelwratjes? Hier ook opeens onder m’n oksel sinds ...
Een soort wratjes idd, hopen dat het weg gaat en anders toch maar naar de huisarts🫠
8 maanden geleden
Reactie op Kimberlee T
Heb hier sinds ik zwanger ben ook erg veel last van. Oksels, onder mijn bor ...
Gelukkig dat ik niet de enige ben😅 toch maar met mn huisarts over hebben dan
8 maanden geleden
Reactie op Pippa2416
Ja, heb ik ook. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook en is toen daarna w ...
Ah gelukkig, hopen dat het bij mij ook vanzelf weg gaat
8 maanden geleden
Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap heel erg in mijn hals, dit is volledig weg gegaan na de bevalling. Nu bij deze zwangerschap (35 weken) begint het weer te komen in mn hals. Ik denk ook iets hormonaals.
8 maanden geleden
Reactie op Nerissa1996
Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap heel erg in mijn hals, dit is volle ...
Bij mij ook inderdaad in mijn hals, vroeg me al af of het door de zwangerschap kwam
8 maanden geleden
Reactie op Lizzy23
Ik heb ook nog enkele van de eerste zwangerschap. Was het weghalen vervelen ...
Ik vond het eerlijk gezegd heel eng haha heb zelfs 1x eerder de afspraak afgezegd maar het viel me zo erg mee dat ik spijt had dat ik niet eerder was gegaan. Het meest vervelende waren de prikjes om te verdoven en zelfs dat stelde niet veel voor.
Ik had eerst geïnformeerd bij een beautysalon omdat zij het met een laser weghalen ipv snijden en dat leek me minder pijnlijk maar zij doen dit niet tijdens de zwangerschap en ik had er echt last van.
Door me bh die hoger gaat zitten met me dikke buik en topjes die onder je oksel zitten was er 1 helemaal gaan irriteren. Er is ook gelijk een moedervlek verwijderd. Als je het graag wilt doen, zou ik zeggen gewoon een afspraak maken want het stelt echt niets voor. Mijn man was in de auto aan t wachten en was verbaasd hoe snel ik terug was! Echt zo gepiept.