8 Reacties

13 dagen geleden

Heb precies hetzelfde ritme als jij! Vandaag blij dat ik pás om zes uur wakker werd, haha. Ik ga er niet te veel tegen vechten en ga gewoon naar bed zodra ik moe ben. Liever dan maar eerder naar bed en toen zoveel mogelijk geslapen dan later naar bed en alsnog zo vroeg wakker worden! ♥️

13 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Heb precies hetzelfde ritme als jij! Vandaag blij dat ik pás om zes uur wak ...
Ohhh dat is geluk! Dan voelt het ook niet zo ‘nacht’ meee. Ja klopt denk dat ik dat ook ga doen. Val wel steeds heerlijk in slaap 🤭

13 dagen geleden

Reactie op Smurs

Ohhh dat is geluk! Dan voelt het ook niet zo ‘nacht’ meee. Ja klopt denk da ...
Haha, het voelt helemaal alsof ik heb uitgeslapen! Meerendeel van de tijd is het bij mij inderdaad ook 4 uur.. bij mij helpt het ook wel om echt niks meer te drinken en zo laat mogelijk even nog te plassen. Vannacht werd ik best vroeg in de nacht wakker met niet een hele volle blaas. Toen ben ik toch gaan plassen zodat ik dus niet rond 4 uur wakker zou worden van mijn blaas. Ik denk dat dit nu heeft geholpen 😃

13 dagen geleden

Ik heb dit ook.. hiervoor nooit last van! Ik heb geen tips maar ben wel blij met wat herkenning!

13 dagen geleden

Ja herkenbaar! Ik ben 's nachts gewoon klaarwakker. Nu al 2 dagen om 2.00 wakker geworden en gewoon anderhalf uur niet kunnen slapen. Alsof je lichaam aan t voorbereiden is op onderbroken nachten haha

13 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Haha, het voelt helemaal alsof ik heb uitgeslapen! Meerendeel van de tijd i ...
Ja slim! Het was vannacht ook mijn volle (best pijnlijke ook 😝) blaas die me wakker maakte. Dit ga ik ook doen, minder water drinken ‘s avonds en kijken of het werkt

13 dagen geleden

Dit had ik vorige zwangerschap ook. Ik mocht hiervoor Navalit slikken van de gynaecoloog (is voornamelijk tegen misselijkheid, maar werkte bij mij ook tegen die slapeloosheid).

13 dagen geleden

Reactie op Roselove212

Ja herkenbaar! Ik ben 's nachts gewoon klaarwakker. Nu al 2 dagen om 2.00 w ...
Zeer herkenbaar 😬