14 Reacties

15 dagen geleden

Dit komt vermoedelijk door alle hormoon veranderingen. Daar hoef je inderdaad geen slaap tabletten voor te gaan slikken. Ik denk dat het een kwestie is van afzien. En ergens is het al een voorbereiding op de gebroken nachten die zullen komen. Nu voelt het nog zwaar, maar je raakt er ook aan gewend

15 dagen geleden

Magnesium! Nu 1+1 gratis bij Holland en Barret. Ik ga heel goed op magnesium bysiglinaat en citraat. En overdag dutten!

15 dagen geleden

Ik heb hier sinds 2 dagen ook last van. Ben nu ook 6 weken (en 3 dagen). Baal ervan, want heb best een drukke baan en weinig energie..

15 dagen geleden

Reactie op Bianchi0707

Ik heb hier sinds 2 dagen ook last van. Ben nu ook 6 weken (en 3 dagen). Ba ...
Vervelend he. Hoop dat het bij ons beiden toch weer beter mag worden.

15 dagen geleden

Reactie op Aliiice

Magnesium! Nu 1+1 gratis bij Holland en Barret. Ik ga heel goed op magnesiu ...
Dank voor de tip! Ga me erin verdiepen.

15 dagen geleden

Reactie op Poppetje123

Dit komt vermoedelijk door alle hormoon veranderingen. Daar hoef je inderda ...
Dank voor je reactie. Is het schadelijk, denk je of dat je weet, voor de zwa gerschap en baby? Krijg automatisch de zorgen, omdat voldoende rust denk ik wel belangrijk is?

15 dagen geleden

Misschien wel handig om te wegen voor si’s magnesium wil slikken dat wordt afgeraden meer dan 300 mg per dag te nemen ivm onvoldoende gegevens over magnesium supplementen tijdens de zwangerschap. Valeriaan is ook een optie en wel voldoende veilig. Ik zou slaappillen zoals temazepam vermijden tenzij het echt niet anders kan en dan in overleg met een arts.

15 dagen geleden

Misschien wel handig om te weten voor wie magnesium wil slikken dat het wordt afgeraden meer dan 300 mg per dag te nemen ivm onvoldoende gegevens over magnesium supplementen tijdens de zwangerschap. Valeriaan is ook een optie en wel voldoende veilig. Ik zou slaappillen zoals temazepam vermijden tenzij het echt niet anders kan en dan in overleg met een arts.

15 dagen geleden

Reactie op KS49

Misschien wel handig om te weten voor wie magnesium wil slikken dat het wor ...
Dank je wel voor de extra informatie. Vroeg me al af of het veilig is. Ik zal ook kijken naar Valeriaan.

15 dagen geleden

Reactie op gaby2003

Dank je wel voor de extra informatie. Vroeg me al af of het veilig is. Ik z ...
MediMama is hiervoor een handige app!

14 dagen geleden

Reactie op gaby2003

Vervelend he. Hoop dat het bij ons beiden toch weer beter mag worden.
Laten we het hopen inderdaad 🙏🏼Kreeg nog wel een tip van een collega, die overigens denkt dat ik gewoon oververmoeid ben, dat een voetenbad met magnesiumvlokken kan helpen. Het schijnt via de huid beter te worden opgenomen. Heb het zelf nog niet geprobeerd. Ik ga op een rustig moment Google afstruinen voor meer info.

13 dagen geleden

Reactie op Bianchi0707

Laten we het hopen inderdaad 🙏🏼Kreeg nog wel een tip van een collega, die ...
Ook een goede om te proberen. Op dit moment ben ik bereid alles te proberen, zolang het in ieder geval veilig en zeker niet verslavend is. Thanks voor het delen!

13 dagen geleden

Herkenbaar, overdag kan ik wel een ‘hazenslaapje’ pakken. Ik ben hierdoor ook heel moe en misselijk.

13 dagen geleden

Reactie op gaby2003

Dank voor je reactie. Is het schadelijk, denk je of dat je weet, voor de zw ...
Durf het je niet te zeggen. Maar de huisarts kan je daar zeker meer duidelijkheid over geven. Het is sowieso slim om de huisarts in kennis te stellen, helemaal als je bepaalde medicatie voorgeschreven krijgt. Daar wordt altijd rekening gehouden met de zwangerschap