8 Reacties
2 maanden geleden
Wat erg dat je dit weer moet meemaken.. 😔 heel veel sterkte de komende tijd!
2 maanden geleden
Heel veel sterkte met dit verlies.. Ik heb afgelopen mei exact hetzelfde gehad. Ik was toen 10+2 en het hartje was toen ook al een week gestopt. Alleen waren mijn symptomen nog even erg aanwezig.
Ik vond het fijn om gelijk een afspraak te maken voor medicatie, omdat het al een week niet meer leefde en mijn lichaam dit dus overduidelijk niet door had, maar sommigen vinden het fijn om nog af te wachten. Mijn advies, praat veel! Met wie dan ook! Ik heb 3/4 dagen lang gehuild en gepraat en op dag 5 had ik de afspraak voor medicatie, dus dit was voor mij heel fijn. Helaas neem ik deze ervaring wel mee in mijn huidige zwangerschap en het is nu erg moeilijk om vertrouwen te hebben.
Als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen! Nogmaals veel sterkte❤️
2 maanden geleden
Vreselijk! Heel veel sterkte. Deze zwangerschap lijkt tot nu toe goed te gaan, maar hiervoor 3 spontane miskramen gehad en in juli bij 11+3 een missed abortion. Ook hartje gestopt rond de 8-9 weken. Ik vond het heel heftig die laatste, ik heb uiteindelijk een curretage gehad. Om alles te verwerken ben ik naar een maatschappelijkwerker geweest. Dat heeft mij heel erg geholpen. Nogmaals sterkte 🍀
2 maanden geleden
Heel veel sterkte!
Ik heb helaas vorige week een miskraam gehad met 7 weken.
4,5 jaar geleden ook een miskraam gehad waar we erachter kwamen met 11 weken echo dat het hartje was gestopt met ws 9 weken.
Heb dit toen als heel heftig ervaren heb toen een week afgewacht tot het zelf op gang zou komen die week was echt vreselijk en vond het echt heftig.
Nu heb ik het heel erg anders ervaren kan ik het veel beter loslaten.
2 maanden geleden
Heel veel sterkte ❤️
Hier ook 😢.
Vorige week 2e echo bij 11 weken. Hartslag en groei gestopt in week 8. Zit nu in week 12. Gisteren afspraak gynaecoloog geweest medicatie gestart om mk op te wekken….. Nu afwachten moeten sterk zijn (hadden onze dochter van 4 gelukkig nog niets verteld) maar vind dit ontzettend heftig en emotioneel. Nogmaals heel veel sterkte je bent niet alleen 😢❤️🌺