24 Reacties

13 dagen geleden

Ik had gister hetzelfde, mn buikpijn is vandaag weggetrokken maar de onderrugpijn is gebleven en licht uitgestraald naar boven. Vooral als ik langs sta of loop of lig.. 5+2

13 dagen geleden

Ja dit herken ik! Nu precies 5 weken

13 dagen geleden

Hier ook. 5+1 en last van krampjes." Zolang je geen bloedverlies hebt zal dit grotendeels te maken hebben met de groei van je baarmoeder". Dit is wat de dokter mij vertelden.
Ik herken de klachten ook! Hopelijk gaat het allemaal goed bij ons allemaal 🍀🍀🙏🤞

13 dagen geleden

Ja dat was mij bij het eerste teken dat ik wist dat ik zwanger was, herken dat erg van m’n vorige zwangerschappen! :)

12 dagen geleden

Ja zo eng vind ik dat, maar wel fijn dat meerdere hier ook last van hebben

12 dagen geleden

Ik heb dit ook sinds gisteren, 5+6. Het maakt me echt bang maar het feit dat ik niet de enige ben stelt iets gerust.

12 dagen geleden

Ik probeer me maar te bedenken dat het mijn baarmoeder is die aan het groeien is. Zo lang ik geen bloed erbij zie probeer ik rustig te blijven ♥️

12 dagen geleden

Herkenbaar

12 dagen geleden

Hier ook herkenbaar. Maakt me toch iets onzeker

12 dagen geleden

Herkenbaar volgens mij komt dit inderdaad doordat de baarmoeder ruimte aan het maken is. Zolang ik geen bloed zie probeer ik rustig te blijven.

12 dagen geleden

Hier ook heel herkenbaar, heb al sinds NOD deze klachten, alleen ben nu al 5+3 en vijf positieve testen verder. Merk wel dat erger wordt naarmate ik meer heb gedaan. Hebben jullie dit ook?

12 dagen geleden

Ik heb buikpijn alsof ik ongesteld ben aan het worden. Het zeurt continu met maagzuur en me darmen zijn ook bezig. Is dit verkeerd? 4+4 nu

12 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Ik heb buikpijn alsof ik ongesteld ben aan het worden. Het zeurt continu me ...
Denk dat het erbij hoort. Die hormonen zijn best heftig en verdubbelen snel

12 dagen geleden

Reactie op Nikki24

Denk dat het erbij hoort. Die hormonen zijn best heftig en verdubbelen snel ...
I hope so. Had jij toevallig je HCG geprikt met 4+4 weken

12 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Hier ook herkenbaar. Maakt me toch iets onzeker
Ja mij ook

12 dagen geleden

Ben ook vandaag 5+1. Sinds vanavond ook menstruatie achtige buikpijn. Zolang er geen bloed is probeer ik me niet druk te maken
Hier 5+3 dagen al vanaf 4 weken eigenlijk elke dag wel menstruatie krampen, vermoeidheid (dutje sleept mij de dag door) en pijnlijke tepels. Vooral de krampen is iets wat mij ook heel onzeker maakt maar aan de andere kant zijn alle symptomen ook wel een soort geruststelling dat het “echt” is en er van alles gebeurt ❤️.

12 dagen geleden

Reactie op VriendelijkeSterrenbeeld456420

Hier 5+3 dagen al vanaf 4 weken eigenlijk elke dag wel menstruatie krampen, ...
Gefeliciteerd. Dat is ook wel zo .. de krampen maken ons onzeker maar de baarmoeder maakt plek voor de baby. Alleen ben je toch bang dat je in de wc ineens bloedingen ziet. Angst voor iedereen! 😢 hopen we natuurlijk voor niemand niet en mogen we allemaal een voldragen zwangerschap hebben

12 dagen geleden

Pff hier echt aan het piekeren over de kampen en heb ook last van afscheiding wat soms net voelt als een drupje bloed. De ene dag denk ik, het zit goed En vandaag denk ik, het zit niet goed Ik word er zelf ook niet goed van🤣 Ook geen idee wat ik moet gaan verwachten 30 okt met de eerste echo. Dubbele gevoelens