11 Reacties

één dag geleden

Ik tennis en ben nu 6+2. Vorige week voor het eerst weer voluit getraind en in principe is het goed gegaan. Alleen bij ballen waar ik echt net bij kom, kreeg ik soms een steekje maar we zijn een week verder en niets aan de hand. Ga vandaag weer.. Maar mijn mazzel is dat toernooien voorbij zijn. Maar als het even kan, ga ik zo lang mogelijk door zodat ik nog een een gedeelte competitie kan spelen 😇

één dag geleden

Ik hockey ook nog gewoon 1x trainen en 1x wedstrijd. Zolang het voor mij te doen is, ga ik lekker door tot 12 weken.

één dag geleden

Reactie op daniquel

Ik hockey ook nog gewoon 1x trainen en 1x wedstrijd. Zolang het voor mij te ...
Ben je niet bang voor duels of bal in je buik?

één dag geleden

Ik zou dit even overleggen met je verloskundige. Voor nu zit je baby veilig achter je schaambot, maar hoe hoger de baby komt, hoe groter het risico is dat er iets gebeurt bij een tackle, vallen of een duw…

één dag geleden

Ik volg even. Ben zelf ook nog in dubio. Ik hockey en train 1x en heb 1 x een wedstrijd in de week

één dag geleden

Hoi! Ik voetbal zelf ook, 2x in de week trainen en zaterdags wedstrijd. Het is nog wel te doen, maar afgelopen zaterdag toch wel veel buikpijn na de wedstrijd wat ik wel spannend vind.. zit haast te denken om een blessure te faken om eerder te stoppen, alleen sporten is ook wel weer gezond, dus beetje twijfel hier..

één dag geleden

Ik moet dan toch denken aan schermster Nada Hafez, ze bleef doorgaan tot 7 mnd 🤰 Contactsporten is sowieso iets om voorzichtig mee te zijn vanaf in elk geval 12 weken denk ik. Verder blijft gewoon hetzelfde sporten als ervoor goed volgens mij.

één dag geleden

Reactie op Flowerspink

Ik zou dit even overleggen met je verloskundige. Voor nu zit je baby veilig ...
Mijn verloskundige zegt: Voetbal brengt waarschijnlijk risico`s met zich mee, zoals je zult begrijpen. Uiteraard is dit je eigen verantwoordelijkheid.’

één dag geleden

Als las ik ook

één dag geleden

Zeggen ze dat tot 12 weken veilig achter je schaambot ligt 🤷🏼‍♀️

21 uur geleden

Reactie op melissaxx

Ben je niet bang voor duels of bal in je buik?
Nee hoor. Ik doe zelf iets rustiger aan. En als ik zie dat het te fel wordt, doe ik een stapje achteruit of opzij.