8 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb er ook heel veel last van. Zo onzeker. Ik heb pas op 5 november mijn eerste echo, spannend. Ik doe elke twee dagen een test van action om te kijken of alles goed gaat en de lijn wordt steeds donkerder en dat helpt mij wel.

Reactie op VreedzameOrkaan404453

Ik heb er ook heel veel last van. Zo onzeker. Ik heb pas op 5 november mijn ...
Ik heb 8 november mijn eerste echo 😄 ik ga misschien ook maar eens die testen halen

3 dagen geleden

Och zo herkenbaar! Al heeft mijn stress al een grotere negatieve lading. Ik schat in dat er bij mij sprake isvan een biomedische zwangerschap. Vrijdag was er nog niets te zien op echo, wat nog kan bij termijn net geen 5wk. Over 2 weken controle. Ik heb echt last (gehad) van fors bloedverlies en krampen. Zolang je dat niet hebt, valt t vast mee!

Reactie op JB5

Och zo herkenbaar! Al heeft mijn stress al een grotere negatieve lading. I ...
Mag ik vragen wat een biomedische zwangerschap is?

3 dagen geleden

Zeker! Voor gisteren kende ik de term ook niet. Positieve zwangerschapstest en na ongeveer een week bloedverlies. Vaak dus rond termijn 4-5 weken

3 dagen geleden

Sorry, ik merk dat ik aan ging op, anderen die er ook over willen praten. Mijn huidige verhaal is dan niet per se geruststellend. Wat ik er wel mee wik zeggen: echt hele duidelijke krampen en toenemend bloedverlies. Heb je dat niet, echt niet ongerust maken!! 😘

Reactie op JB5

Sorry, ik merk dat ik aan ging op, anderen die er ook over willen praten. ...
Aah ik snap heel goed dat je dat ook kwijt wil! ❤️ Heel veel succes en ik hoop dat alles goed komt. Ik zal zeker onthouden dat als ik geen bloedverlies heb en geen hele erge krampen dat het oke is .

2 dagen geleden

Heel herkenbaar! Vandaag zit ik op 6+4. Precies 2 weken na de positieve test. Vind het na een miskraam in januari zo spannend.. Ik blijf in mijn hoofd herhalen: ‘85% van de zwangerschappen gaat goed. Je zit al op 14 van de 21 dagen tot de Echo. Je hebt geen krampen. Je hebt geen bloed, het komt goed!’.