14 Reacties

één dag geleden

Ik slik het elke ochtend en elke avond

één dag geleden

Reactie op Sophiedv

Ik slik het elke ochtend en elke avond
En? Heb je het idee dat het helpt?

21 uur geleden

Ik heb ook suprimal gekregen van mijn nieuwe huisarts. Ik had zelf gevraagd om emesafene omdat ik daar goede ervaringen mee had de vorige keer dat ik zwanger was. Maar dit middel lag klaar bij de apotheek. Het werkt zeer matig bij mij helaas. Ik heb het idee dat emesafene beter werkt, maar zie dat het nu niet meer in de richtlijn staat omdat het onduidelijk is wat de werking ervan is? Jammer

13 uur geleden

Reactie op Juandeman

Ik heb ook suprimal gekregen van mijn nieuwe huisarts. Ik had zelf gevraagd ...
Hij werd bij mij ook niet meer vergoed😅 ik wilde het meenemen bij apotheek maar moest dan wel 50 euro betalen🤑 Heb nu iets van een ander merk gekregen. Werkt wel goed, maar mag je niet langdurig gebruiken helaas

12 uur geleden

Reactie op Yaseminn

En? Heb je het idee dat het helpt?
Ik ben hier en daar nog wel misselijk, maar niet zoals hoe het eerst was 🤢

11 uur geleden

Reactie op W0928

Hij werd bij mij ook niet meer vergoed😅 ik wilde het meenemen bij apotheek ...
Mocht je dat zonder recept ophalen? Net weer gespuugd ondanks suprimal, blegh

9 uur geleden

Reactie op Juandeman

Mocht je dat zonder recept ophalen? Net weer gespuugd ondanks suprimal, ble ...
Nee wel met recept

9 uur geleden

Suprimal kan je gewoon in het kruitvat kopen.. ik slik het ook.. 1 tot 2 keer per dag.. maar ben nog steeds misselijk.. weet niet of ik anders nog erger er aan toe zou zijn.

8 uur geleden

Is het deze?

7 uur geleden

Mij werd ook suprimal geadviseerd door de verloskundige, dus ik lees even mee ☺️

7 uur geleden

In de app van Zorginstituut Nederland staat het volgende:

4 uur geleden

Bij mij werkt het ook niet. Wat zijn nog alternatieven? 😑

2 uur geleden

Reactie op Melissa Loosman

Is het deze?
Ja die! Slik deze sinds donderdag (1tje 's avonds). Als ik vet of pittig en veel eet komt de misselijkheid er weer doorheen, maar als ik gezond eet en vaker kleine maaltijden ga ik hier heel goed op! Als het erger wordt kon ik de dosering ook nog verhogen naar 2 (1tje 's ochtends en 1tje 's avonds

5 minuten geleden

Reactie op jacqi

Bij mij werkt het ook niet. Wat zijn nog alternatieven? 😑
Ik heb sinds vanmiddag emesafene, werkt echt vele malen beter! Ik voel me wel redelijk nu, voor die pil echt ronduit slecht