24 Reacties

één dag geleden

Het is jouw zwangerschap en als je je ongehoord voelt, raad ik switchen aan. Beter dat je met een gerust hart verder kunt💗

één dag geleden

Zeker wisselen als dat voor jou beter voelt! Ik zat bij m’n vorige zwangerschap ook bij een andere praktijk. Dat werd helaas een mk en achteraf vond ik de manier waarop ze met me om gingen niet fijn, voelde echt als lopende band werk en namen ze mijn klachten niet serieus. Zit nu bij een nieuwe praktijk en die voelt zo veel beter. Ze nemen m’n angsten heel serieus en de ervaring bij m’n eerste echo was heel prettig.

één dag geleden

Wat vervelend voor je zeg! Ik zou zeker switchen als je je nu niet fijn voelt bij deze praktijk! Je zit nergens aan vast en het is toch oh zo belangrijk om een fijne praktijk te hebben ♥️

één dag geleden

Hee! Ik herken mijzelf terug in jouw verhaal. Bij ons was bij de 1ste zwangerschap een fijne verloskundige. Bij de 2e gingen wij naar hetzelfde verloskundigepraktijk en omdat ik medisch was werd ik met 35 weken verwezen naar het ziekenhuis. Ondanks dat ik aangaf dat ik extreem moe was en wou graag een bloedonderzoek wezen ze het steeds af. Week voor mijn bevalling bleek dat ik een extreem ijzer tekort kwam waardoor ik aan een infuus moest zodat ik alsnog kon bevallen. Bij deze zwangerschap weer aangemeld maar door twijfels heb ik toch besloten om naar een andere verloskundigepraktijk te gaan🌸 en tot nu toe de beste keuze!

één dag geleden

Reactie op VWJ

Zeker wisselen als dat voor jou beter voelt! Ik zat bij m’n vorige zwange ...
Ja zo voelt het inderdaad een beetje zoals jij het zegt, als een lopende band. Toen ze vroeg hoe ver ik was zei ze daarop; ja dat is ook nog heel pril. Pfff dat woord kan ik inmiddels niet meer aanhoren. Dat ik nog niet zo ver ben in de zwangerschap betekent niet dat je het minder serieus moet nemen denk ik dan

één dag geleden

Reactie op K.A.S.

Hee! Ik herken mijzelf terug in jouw verhaal. Bij ons was bij de 1ste zwang ...
Ter aanvulling; ik voelde al bij mijn 2e zwangerschap dat ze laks waren maar omdat ik daar tot 35 weken bleef, dacht ik steeds van ff volhouden maar echt een domme keuze van mijzelf

één dag geleden

Reactie op K.A.S.

Hee! Ik herken mijzelf terug in jouw verhaal. Bij ons was bij de 1ste zwang ...
Wat vervelend dat je niet serieus genomen bent! En wat goed dat je uiteindelijk de keuze hebt gemaakt om toch naar een andere praktijk te gaan. Fijn dat je je daar wel goed bij voelt nu❤️

één dag geleden

Reactie op Jm2023

Ja zo voelt het inderdaad een beetje zoals jij het zegt, als een lopende ba ...
Wat vervelend dat ze je zo behandelen. Ik begrijp dat het voor hen routine is, maar voor ons is het allemaal zo onzeker. Plus de consequenties als het mis is zijn voor ons zo groot, dan is het jammer als dat empathische aspect ontbreekt. Bij mij zeiden ze toen het bij de echo toch een mk bleek te zijn “Nou dan kan de fles wijn open”. En bij het belletje van de vk daarna zei ze dat we gewoon weer door konden. Totaal geen nazorg of wat dan ook. 🥲 Dus zeker aanmelden bij een praktijk waar het goed voelt. En eventueel bij de aanmelding al vertellen dat je onzekerheden hebt, dat deed ik bij deze ook. Succes met de zoektocht 💜

één dag geleden

Reactie op K.A.S.

Ter aanvulling; ik voelde al bij mijn 2e zwangerschap dat ze laks waren maa ...
Aahh ik snap je gedachtegang ook wel hoor! Ik heb elke keer zoiets van; wat moeten ze wel niet denken als ik nu ineens weg ga

één dag geleden

Reactie op VWJ

Wat vervelend dat ze je zo behandelen. Ik begrijp dat het voor hen routine ...
Dat meeen je niet, wat erg voor je dat ze je zo behandeld hebben. Dat kan gewoon echt niet! Klopt je merkt dat het voor hen routine is, maar als zwangere is het echt anders

één dag geleden

Reactie op Jm2023

Aahh ik snap je gedachtegang ook wel hoor! Ik heb elke keer zoiets van; wat ...
Nou ik had mij eerst aangemeld bij een andere verloskundigepraktijk en heb aangegeven wat de reden was en we hadden gelijk een afspraak ingepland. Heb ernaa gelijk de oude verloskundige gebeld en alles op tafel gegooit en ze begrepen het helemaal. Dus ik zou gewoon jouw gevoel volgen

één dag geleden

Reactie op Jm2023

Dat meeen je niet, wat erg voor je dat ze je zo behandeld hebben. Dat kan g ...
Ja was echt vervelend. 🥲Op het moment was ik zo overrompeld door alle emoties dat ik het minder door had, maar toen de tijd verstreek besefte ik me pas hoe raar dat allemaal was.

één dag geleden

Reactie op VWJ

Wat vervelend dat ze je zo behandelen. Ik begrijp dat het voor hen routine ...
Omg nee! Wat heftig. Heb je geen klacht ingediend?

één dag geleden

Ik ben ook gewisseld van verloskundigepraktijk. Bij mij werkten er 3 vrouwen waaronder ik 1 eigenlijk het fijnste vond en 1 niet zo aangenaam. Natuurlijk op het moment dat ik zou bevallen had de niet zo aangename verloskundige haar shift. Tijdens en na de bevalling toch meerdere dingen gebeurd en gezegd dat ik dacht van no way ga ik daar nog terug dus ik wist al op voorhand voor de tweede zwangerschap switch ik sowieso! Benieuwd hoe de nieuwe verloskundigen gaan zijn maar tijdens het telefoongesprek voor een afspraak in te plannen kreeg ik gelijk positive vibes dus heb er vertrouwen in dat het goed komt Ik zou zeggen volg je gevoel! Niet denken aan wat zij zullen denken want het gaat om jou en jouw baby❤️

één dag geleden

Reactie op K.A.S.

Omg nee! Wat heftig. Heb je geen klacht ingediend?
Niet eens aan gedacht eigenlijk 🤔

19 uur geleden

Ik ben in m’n eerste zwangerschap ook geswitcht. Gewoon doen als en gevoel niet goed voelt!! Nu is die verloskundige praktijk die ik uiteindelijk heel fijn vond ermee gestopt dus heb haar opgebeld en haar advies gevraagd zit nu echt bij een schat van een vrouw

12 uur geleden

Nou dames ik heb mij gisteravond aangemeld bij een andere verloskundigepraktijk. Ze belde me vanmiddag, nam mijn zorgen heel serieus en ik had meteen een heel ander telefoongesprek. Ze hebben zo gepuzzeld dat ik zelfs vanavond al terecht kan voor een vroege echo zodat ik niet nog 1,5e week met zorgen zit. Ben heel blij dat ik nu de keuze gemaakt heb💕

12 uur geleden

Reactie op Jm2023

Nou dames ik heb mij gisteravond aangemeld bij een andere verloskundigeprak ...
Wat fijn zeg! Ik ga voor je duimen dat alles goed is! Laat je het ons weten? (:

7 uur geleden

Reactie op Kieksje

Wat fijn zeg! Ik ga voor je duimen dat alles goed is! Laat je het ons weten ...
Hee! Helaas niet zo goed.. Het vruchtje was te klein voor deze termijn en het hartje klopte heel traag. De kans was groter dan 50% dat het een miskraam ging worden. Volgende week weer een nieuwe echo maar ik vrees voor het ergste. Ik ben enorm verdrietig

7 uur geleden

Reactie op Jm2023

Hee! Helaas niet zo goed.. Het vruchtje was te klein voor deze termijn en h ...
Oh nee wat droevig 🥺