257 Reacties

16 dagen geleden

Hi! Ik ben nu 4+5 en heb ook last van me borsten🥴 zijn gevoelig en me tepels jeuken haha. Ook voel ik sinds een aantal dagen een opgeblazen buik en sinds vandaag wat steekjes soms links en rechts onderin me buik als ik plotseling beweeg🫠😂

16 dagen geleden

Hier waarschijnlijk ook 4+4. Ook gevoelige borsten, maar ook ontzettend opgeblazen. Gewone broeken passen me niet meer 😅 heel af en toe wat steekjes onderin de buik

16 dagen geleden

Hier ook 4+4! Geen gevoelige borsten. Wel ook echt een opgeblazen buik en zo nu en dan wat krampjes en steekjes. Maar verder valt het mee. Zal over een paar weken wel komen denk ik!

16 dagen geleden

Af en toe een steekje, vooral als ik (blijkbaar) even te veel heb gedaan. Eind van de dag een wat opgeblazen gevoel. En ik merk minder uithoudingsvermogen en wat kortademig. Verder eigenlijk prima. Had erge hoofdpijn maar dat is nu over. Ook geen gevoelige borsten en amper misselijkheid.

16 dagen geleden

Hier 5+1 weken. Alleen gevoelige borsten.. verder misschien beetje meer moe. Af en toe een steekje voel ik ook

16 dagen geleden

Ik heb al een week lang gevoelige borsten. En wat levendige dromen… Verder geen misselijkheid etc.

16 dagen geleden

Hebben mensen ook mentale ‘klachten’ als in minder zin in seks, kortaf, beetje down gevoel? Ik wel met vlagen.. zijn dit ook hormonen? Niet echt een fijne kwaal

16 dagen geleden

5+1, gevoelige borsten (vooral aan de zijkant), erg moe, de hele dag willen eten, vaak steekjes bij bij beweging. Misselijkheid zal nog wel komen, de vorige keer pas na week 7 gehad tot week 14 😌

16 dagen geleden

Ik ben 5 weken zwanger, ben heeel moe, veel bandenpijn, opgeblazen gevoel, ook best stemingswisselingen en af en toe hoofdpijn...Ohja en ik moet best vaak plassen😅

16 dagen geleden

Hi! Ik ben 4+4 en ook gevoelige borsten en vooral erg moe.. Kan echt de hele dag slapen, verder beetje opgeblazen gevoel

16 dagen geleden

Reactie op MylifeAnouk

Hebben mensen ook mentale ‘klachten’ als in minder zin in seks, kortaf, bee ...
Yup! Meer al dan bij de eerste. Libido is 0.0%, mijn stemmingswisselingen zijn heel intens en merk vooral dat ik veel boos ben terwijl ik dat 'normaal' totaal niet ben. Journalen in mijn persoonlijke dagboek helpt, want durf nog geen zwangerschapsdagboek te kopen tot de vitaliteitsecho (heb 4 miskramen gehad)

16 dagen geleden

Reactie op lilymilo

5+1, gevoelige borsten (vooral aan de zijkant), erg moe, de hele dag willen ...
En ik heb t heeeel koud 🥶

16 dagen geleden

Vooral heeel erg moe 😴 en gevoelige borsten

16 dagen geleden

Die levendige dromen heb ik ook! Heftig soms ook. Verder het zelfde als de rest; moe, voel mijn borsten.. ik had ook een innestelbloeding maar dat is gelukkig gestopt!

15 dagen geleden

Ik ben morgen 5 weken, sinds eergisteren geen last meer van kraampjes… nog meer vrouwen die dat herkennen?

15 dagen geleden

Hi, Ik heb het ook steeds super koud en in de avonden wat last van mijn onderrug.

15 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Ik ben morgen 5 weken, sinds eergisteren geen last meer van kraampjes… nog ...
Ja ik had het eerst best erg en nu bijna niet meer! Ik probeer nu maar zo te denken: zo lang je geen heftige buikpijn voelt of zware bloedingen hebt, moet het goed zitten :) ik doe af en toe een test om te kijken of de streep nog goed donker is. Maar dat is voor mijn eigen gemoedsrust!

15 dagen geleden

Reactie op Cheryle

Ja ik had het eerst best erg en nu bijna niet meer! Ik probeer nu maar zo t ...
Ik vind het gewoon zo spannend na die miskramen! Ik wil dit zo zo zo graag!🤞🏼

15 dagen geleden

Ik ben 4w en 2D en ik heb vooral last van veel plassen. Ook ‘s nachts waardoor ik daarna wakker lig. Borsten voelen een heel klein beetje gevoelig en m’n onderrug ook (maar hardlopen ging prima vandaag). Misselijkheid ook niet echt (nog) en vermoeidheid valt ook reuze mee. Wel vandaag opgeblazen gevoel, m’n buik was ook zichtbaar opgezet. Dat ik vind als enige echt vervelend. Als het zo blijft met de andere klachten ik niks te klagen. Ik voel wel dat er wordt Wordt gewerkt onder in mn buik.

15 dagen geleden

Reactie op Ji11

Die levendige dromen heb ik ook! Heftig soms ook. Verder het zelfde als de ...
Oh ja heb ik ook!