271 Reacties

6 dagen geleden

Ik ben 4+5 weken en voel vooral mijn borsten, iets vermoeider en lichte buikkrampen. Sinds vandaag ook een beetje misselijk maar dan juist vlak na het eten. Herkent iemand dat?

5 dagen geleden

Reactie op VWJ

Ik heb ook echt veel zin in eten hahaha Suggesties - druiven - rijstwaf ...
Wat eiwitrijke tips, voor minder honger gevoel (veel eiwitten zijn nu ook heel goed): - Volkorenbrood met hummus (let op % kikkererwten) - Marrokaanse linzensoep (Miljuschka heeft ook een recept voor eiwitrijke tomatensoep) - Bananenbrood met hüttenkase en een schepje eiwitpoeder erdoorheen - Boterham met pindakaas/notenpasta en banaan - Havermout met fruit, hennepzaad, chiazaad en pompoenpitten -Yoghurt/kwark met fruit en hollie protein, hennepzaad, chiazaad en pompoenpitten

5 dagen geleden

Heeft iemand tips om toch nog ietwat gebalanceerd te eten? Alles wat ik binnen kan houden is kleurloos (cornflakes, droge toast etc.) 😅

5 dagen geleden

Iemand die bij week 6 ineens minder volle borsten maar wel nog gevoelig zijn?

5 dagen geleden

5+3 nu. Vanaf begin al enorm gevoelige borsten. Zeg maar, bh is niet te doen. Dan maar van die beugelloze achtige dingen die wat losser zitten. En moe… heel moe… Nou ben ik ivm een chronische ziekte altijd al moe.. maar nu kan ik voor mijn gevoel echt bijna niets meer.

5 dagen geleden

Reactie op Cocorondo

Iemand die bij week 6 ineens minder volle borsten maar wel nog gevoelig zij ...
Ja ik! Ze voelden 10 dagen terug nog alsof ze gingen exploderen, nu zijn ze wat minder gespannen maar wel een beetje pijnlijk

5 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Ja ik! Ze voelden 10 dagen terug nog alsof ze gingen exploderen, nu zijn ze ...
Ja ik dus ook maar dit is normaal dan?🥺

5 dagen geleden

Reactie op Cocorondo

Ja ik dus ook maar dit is normaal dan?🥺
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er geen stres van krijg… maar kies ervoor het proces te vertrouwen. Heb veel gelezen hier over vrouwen die hetzelfde ervaren, of zelfs nog minder symptomen!

5 dagen geleden

Ik wordt met de dag vermoeider 😅 nu 5+2… lig nu ook al op bed en val zo in slaap denk ik

5 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ik wordt met de dag vermoeider 😅 nu 5+2… lig nu ook al op bed en val zo in ...
Hier hetzelfde 😂 in de weekenden doe ik ook dutjes. Of voor het avondeten 🙊

5 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ik wordt met de dag vermoeider 😅 nu 5+2… lig nu ook al op bed en val zo in ...
Pfff ik ook 😂

5 dagen geleden

Reactie op Cocorondo

Iemand die bij week 6 ineens minder volle borsten maar wel nog gevoelig zij ...
Ja ik! Sommige momenten ook minder gevoelig maar andere momenten juist wel weer.

5 dagen geleden

Reactie op Jufje

Jup. Met wandelen in vlak gebied op 138🤣
Ik kon niet eerder testen dan met 5,5 week Ivm vakantie.. Maar op vakantie kreeg ik al een melding op m'n telefoon dat de laatste 18 dagen mijn hartslag in rust gestegen was wat zou kunnen passen bij een zwangerschap 😂😂moesten er zo om lachen omdat we al wel vermoedens hadden maar de bevestiging nog niet. Tot we thuis 2 knaltesten hadden

5 dagen geleden

Maagzuur 😫

5 dagen geleden

Al dagen, zeker een week! achter elkaar flinke, echt verschrikkelijk pijn in mijn baarmoeder waar je gewoon U tegen zegt en van gaat transpireren 😓 (echter geen bloed of dergelijks) Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt met mijn 3 vorige zwangerschappen maar ik word gewoon misselijk van de pijn 😣 6+4. Elke dag flinke hoofdpijn en kan (als het kon) wel de heledag ik bed blijven liggen.. zo moe

5 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Heeft iemand tips om toch nog ietwat gebalanceerd te eten? Alles wat ik bin ...
Ik ga goed op fruit! Met name gele kiwi's. Dat eet ik makkelijk weg. Verder eet ik regelmatig een soepstengel wanneer ik de misselijkheid voel opkomen.

5 dagen geleden

Reactie op Mama2025zowelkom

Ik ga goed op fruit! Met name gele kiwi's. Dat eet ik makkelijk weg. Verder ...
Oeh, dat zijn wel goeie tips! Thanks!

5 dagen geleden

Die hoofdpijn! 🥴 Gaat maar niet weg, functioneer er gewoon niet fatsoenlijk door op het moment.

5 dagen geleden

Reactie op Cocorondo

Iemand die bij week 6 ineens minder volle borsten maar wel nog gevoelig zij ...
Ik heb dit vandaag ook ineens bij 4+4, krijg er ook enorme stress van merk ik

5 dagen geleden

Reactie op Jaime14

Ik heb dit vandaag ook ineens bij 4+4, krijg er ook enorme stress van merk ...
Ik ben inmiddels 7+2 en heb gemerkt dat dit echt per dag kan verschillen. Al 2 keer een mooi kloppend hartje mogen zien 🩷 hopelijk stelt dit jullie wat gerust.