272 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op lJw.

Ik ben inmiddels 7+2 en heb gemerkt dat dit echt per dag kan verschillen. A ...
Dankjewel, dat helpt zeker ❤️

5 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ik wordt met de dag vermoeider 😅 nu 5+2… lig nu ook al op bed en val zo in ...
Pff ook heel erg moe, ik heb net een half uur gedut in mijn lunchpauze tijdens thuiswerken en ben pas ergens in de 5 qeken zwanger.. dat gaat wat worden de komende weken😴
Ik word iedere dag wakker met katerig/misselijk gevoel en ben moe. Ben nu bijna 7 weken. Benieuwd hoe de rest van de zwangerschap zal zijn.

5 dagen geleden

Hebben sommige van jullie ook dat je in week 4 extreem vaak meer moest plassen en dat in week 5 weer minder is

5 dagen geleden

Nog meer dames die eigenlijk pas in de namiddag/avond misselijk worden? Ik heb dus ook uit het niets moeten overgeven 😅😂

5 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Nog meer dames die eigenlijk pas in de namiddag/avond misselijk worden? Ik ...
In de namiddag heb ik er opeens wel meer last van dan overdag

5 dagen geleden

Reactie op Iver2017

Hebben sommige van jullie ook dat je in week 4 extreem vaak meer moest plas ...
Wel sommige dagen meer en sommige minder, ben nu 6+3 maar herken het de hele tijd al

4 dagen geleden

Pijnlijke borsten, veel wakker snachts, misselijkheid en plassen! Veel plassen haha

4 dagen geleden

Reactie op EvaNoordanus

Pijnlijke borsten, veel wakker snachts, misselijkheid en plassen! Veel plas ...
Ja dat plassen! Ik herinner me dat helemaal niet meer van de vorige zwangerschappen 😅 Had laatst een teamdag en was al bang dat collega’s iets in de gaten zouden hebben omdat ik echt belachelijk vaak wegliep om te plassen 😂

4 dagen geleden

Ik zit in mijn 5e week en ben zoo ontzettend misselijk! Dit kan ik me niet herinneren van de vorige zwangerschap. Meerdere dames die hier al zo’n erge last van hebben?

4 dagen geleden

Reactie op Gaze89

Ik zit in mijn 5e week en ben zoo ontzettend misselijk! Dit kan ik me niet ...
Ja helaas wel! :(. Ook vijfde week

4 dagen geleden

Reactie op EvaNoordanus

Ja helaas wel! :(. Ook vijfde week
Ohh nee!! Ik zit ook alweer de meest random dingen te eten.. paprika met sprite en appel met water 🤣 heb ik de hele tijd zin in

3 dagen geleden

Reactie op Gaze89

Ik zit in mijn 5e week en ben zoo ontzettend misselijk! Dit kan ik me niet ...
Hier 5+1 en werd vannacht wakker omdat ik naar de wc moest en ik werd me toch misselijk, zoooo ik ben snel m’n bed weer ingedoken maar ik durf er nu niet eens uit omdat ik me echt beroerd voel als ik opsta🥲

3 dagen geleden

Hier ben ik weken ontzettend misselijk geweest en hoofdpijn (bijna migraine), sinds gisteren is dat veel minder en maandag hebben we de echo. Na 4 miskramen zo bang dat het weer mis is...Zijn er nog meer mensen wiens symptomen de ene dag een stuk minder zijn dan op andere? Weet dat kwaaltjes schijnzekerheid zijn, maar vind het toch wel fijn om andere ervaringen te horen 🙈

3 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Hier ben ik weken ontzettend misselijk geweest en hoofdpijn (bijna migraine ...
Ja bij mij ook!!! Na 2 miskramen wordt ik er ook bloedje nerveus van

3 dagen geleden

Reactie op VWJ

Boeren jullie ook meer dan normaal 🙈 Misselijkheid valt nog mee, afgelope ...
Owja. Echt boeren en scheten laten. Dat heb ik al vanaf een week van mij eisprong. Ik liet normaal mooi scheetjes in het openbaar zelf niet bij mijn partner. Maar kan niet meer anders. Hij kijkt me aan alsof ik gek geworden ben 😂

3 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Ja bij mij ook!!! Na 2 miskramen wordt ik er ook bloedje nerveus van
Nou, laten we maar duimen voor elkaar dan! 🩷 Mijn VK zegt dat kwaaltjes meerdere dagen kunnen schommelen, maar het blijft toch spannend als ze ineens (tijdelijk ) weg zijn 😅

3 dagen geleden

7 a 8 weken, wist het vanaf week 5. Ben zoveel misselijk geweest, hoofdpijn en moet echt elke dag even een middag dutje doen omdat ik dan even een “instort moment” heb. Ik ga vaak ook al om 8 uur naar bed (2 uur eerder dan normaal). Ik heb ook mijn kies moeten laten trekken, was heel accuut dat maakte het allemaal ook wat heftiger. Gelukkig gaat het nu beetje bij beetje de betere kant op merk ik. Mijn vriend had tussendoor ook buikgriep, heb dat gelukkig niet overgenomen maar heb er wel een tikkie van gehad voor m’n gevoel! Ben blij als de eerste 12 weken achter de rug zijn. :)

3 dagen geleden

Reactie op ElMargherita

7 a 8 weken, wist het vanaf week 5. Ben zoveel misselijk geweest, hoofdpijn ...
Rustig aan doen!

3 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Hier ben ik weken ontzettend misselijk geweest en hoofdpijn (bijna migraine ...
Hier ook hoor! 3 miskramen gehad dus maak me bij alles druk ofja probeer het niet maar onbewust toch..🤣 wanneer heb je echo??