275 Reacties

3 dagen geleden

Ik dacht gisteren ineens, als je klachten hebt, 'moet/hoor' je die de hele dag hebben? Ik heb met vlagen gedurende de dag weinig tot geen klachten. Nu 4+3. Ben niet misselijk, alleen met vlagen last van trekkend gevoel in onderbuik richting liezen, wat hoofdpijn, geen afscheiding (is dit normaal?), gevoelige borsten en tepels en vermoeidheid.

3 dagen geleden

Reactie op femmmie96

Ik dacht gisteren ineens, als je klachten hebt, 'moet/hoor' je die de hele ...
Oh ja, en gisteren hele dag ontzettend opgeblazen gevoel (wondjes, kramp in darmen en wat meer oprispingen). Vandaag weer helemaal geen last van (nog 😝)

3 dagen geleden

Reactie op femmmie96

Ik dacht gisteren ineens, als je klachten hebt, 'moet/hoor' je die de hele ...
Ja hoor heel normaal! Ik heb erg veel klachten maar bij m’n vorige zwangerschap van m’n zoontje nauwelijks klachten de eerste weken! Begon bij mij rond 12 weken toen 😅

3 dagen geleden

Reactie op Jufje

Hier ook hoor! 3 miskramen gehad dus maak me bij alles druk ofja probeer he ...
Morgen ochtend gelukkig! Hoop dat alles goed zit 🙏🏽 Inmiddels ook wel weer misselijk hoor, dus probeer tot de echo wat meer aan mindfulness te doen 🤍

3 dagen geleden

Hier nog tips om van die vreselijke hoofdpijn af te komen? Probeer het liefst geen/zo min mogelijk paracetamol in te nemen. Ik word hier echt niet goed van, vanaf woensdag die hoofdpijn..

3 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Ja hoor heel normaal! Ik heb erg veel klachten maar bij m’n vorige zwangers ...
Ook die menstruatie-achtige kramp soms? Wordt daar best onzeker van. Geen bloed of iets. Kramp is ook maar heel kort (1-5 seconden), paar keer per dag. Soms ook moeilijk te onderscheiden van het opgeblazen gevoel. Lastig vind ik het...

3 dagen geleden

Reactie op femmmie96

Ook die menstruatie-achtige kramp soms? Wordt daar best onzeker van. Geen b ...
Heb ik ook!

3 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Heb ik ook!
Fijn om te horen dat er herkenning is. Las op 24baby al dat het kan, maar toch. Blijft spannend! Dan hopen op het beste!

3 dagen geleden

4W+4D, lichte krampen in onderbuik en slecht slapen door urineren

3 dagen geleden

Reactie op femmmie96

Ook die menstruatie-achtige kramp soms? Wordt daar best onzeker van. Geen b ...
Dat zijn groei krampjes, goed teken dus

3 dagen geleden

Reactie op lJw.

Dat zijn groei krampjes, goed teken dus
Dan zie ik het maar als iets positiefs! Dank voor jullie antwoorden! ♥️

3 dagen geleden

Zijn er meer dames die misselijk worden als je een beetje honger begint te krijgen? En enorm chagrijnig worden als je moet wachten op eten? 😂

3 dagen geleden

Reactie op movdoud1993

Zijn er meer dames die misselijk worden als je een beetje honger begint te ...
Misselijk en buikpijn als ik honger krijg ja. Vooral in de avond. Mijn humeur valt gelukkig voor mijn partner wel mee dan 😉

2 dagen geleden

Iemand ook last van tintelingen? Voel dit af en toe in m’n schouder, maar ook in m’n vingers.

2 dagen geleden

Morgen 7 weken maar symptomen lijken een beetje af te nemen… iemand ervaringen?

2 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Morgen 7 weken maar symptomen lijken een beetje af te nemen… iemand ervarin ...
Ik! Was dus super misselijk met vrijdag een piek, was echt ziek ervan...Toen namen de symptomen zaterdag enorm af (wel misselijk en hoofdpijn maar een stuk later op de dag en minder) dus helemaal in de stress. Vanochtend een echo gehad met een goed kloppend hartje en paar dagen vooruit gezet! 😊🙏🏽

2 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Morgen 7 weken maar symptomen lijken een beetje af te nemen… iemand ervarin ...
Mijn klachten nemen ook af, hierdoor veel stress. Ik hoor en lees wel dat je klachten kunnen schommelen en dus niks zeggen over de status van je zwangerschap. Dus toch maar geduldig wachten op de echo.

2 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Morgen 7 weken maar symptomen lijken een beetje af te nemen… iemand ervarin ...
Ik ervaar precies hetzelfde! Ben nu 6+4 maar mijn symptomen nu zijn een stuk minder dan de eerste paar weken. Ben nu alleen vaak vermoeid halverwege de dag, maar that’s it!

2 dagen geleden

Hier alleen gevoelige borsten en af en toe als ik te lang niet eet even misselijk. Verder geen klachten. Zit nu in mijn 2e zwangerschap eerste non stop misselijk, overgeven gedurende zwangerschap dood ziek en zelfs een voedselvergiftiging gehad. Tot nu toe een droom zwangerschap hopelijk blijft het zo.

2 dagen geleden

Reactie op VictoriaL99

Morgen ochtend gelukkig! Hoop dat alles goed zit 🙏🏽 Inmiddels ook wel wee ...
Ennnn?