258 Reacties

15 dagen geleden

Hier vooral erg vermoeid en pijnlijke borsten, opgeblazen/bolle buik en snel verzuurde benen met traplopen. Heb dat nog niet eerder gehoord maar ik heb dit eerder nooit gehad en beweeg en sport voldoende, bij 2 trappen omhoog moet ik echt even een paar sec zitten, dan trekt het weer snel weg. Is dit ook herkenbaar voor iemand? Al bij al mag ik dus echt niet klagen, benieuwd of het zij blijft. Anders dikke prima

14 dagen geleden

Ik nu 4 + 4, gevoelige borstel en moe, maar zit nu in bali dus kan ook de jetlag zijn, haha. Ik heb vooral veel meer honger dan dat ik normaal heb. Mijn vriend verbaast zich de heletijd over wat ik eet. Ben normaal namelijk echt geen grote eter!

14 dagen geleden

Vandaag is hier de eerste dag dat ik heel misselijk ben. Vannacht moest ik naar het toilet, eenmaal geplast werd ik onwijs duizelig, allemaal vlekken in mijn zicht en werd ik onwijs misselijk. Met tegenzin een banaan gegeten en toen trok het weer bij. Klinkt dit bekend bij iemand?

14 dagen geleden

Misselijk met vlagen, innestelings pijn, moe 5 wkn zwanger

14 dagen geleden

Hier praktisch bijna geen symptomen waardoor het soms wat onwerkelijk is. Meer vrouwen die dit hebben?

14 dagen geleden

Reactie op Kippielauw

Hier vooral erg vermoeid en pijnlijke borsten, opgeblazen/bolle buik en sne ...
Ja dit herken ik heel erg! Steeds buiten adem en ik voel het ook aan mijn benen 😅

14 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Ik ben morgen 5 weken, sinds eergisteren geen last meer van kraampjes… nog ...
Yep…..en dan ga je je toch afvragen of alles nog wel goed zit.

14 dagen geleden

Reactie op Kippielauw

Hier vooral erg vermoeid en pijnlijke borsten, opgeblazen/bolle buik en sne ...
Die klachten ervaar ik ook. Oh die verzuurde benen herken ik ook heel erg! Heel opvallend, want het is geen spierpijn van sporten

14 dagen geleden

Reactie op Oemsie

Yep…..en dan ga je je toch afvragen of alles nog wel goed zit.
Precies… hoe ver ben jij? Wat is jouw ervaring?

14 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Hier praktisch bijna geen symptomen waardoor het soms wat onwerkelijk is. M ...
Nou ik had vorige week dus de hele week krampen en was erg moe, borsten waren gegroeid, sinds zondag niks meer aan de hand waardoor ik mij zorgen maak.

14 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Hier praktisch bijna geen symptomen waardoor het soms wat onwerkelijk is. M ...
Ja ik had eerst wat krampen maar die zijn inmiddels ook weg. ‘s avonds nog wel eens wat steken maar verder echt nergens last van.

14 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Nou ik had vorige week dus de hele week krampen en was erg moe, borsten war ...
Volgensmij hoeft dat niet perse iets te zeggen! Lopen je testen mooi op? M’n moeder zei net nog tegen me, geniet er nog maar van, dit kan met een week of 3 zo anders zijn. Toen dacht ik, ze heeft ook helemaal gelijk…..

14 dagen geleden

Reactie op Cheryle

Ja ik had eerst wat krampen maar die zijn inmiddels ook weg. ‘s avonds nog ...
Mogen we misschien blij mee zijn, niet te hard juichen, straks over drie weken niks binnen te houden 😂

14 dagen geleden

Haha fingers crossed!

14 dagen geleden

Ik ben als het goed is 6+1. Veel moe en m’n borsten pff die zijn echt heel erg pijnlijk. Vorige week 3 dagen buikpijn en wat oud bloedverlies. Nu weg. Moet nog afspraak maken voor echo maar durf niet na 2 miskramen 😫

14 dagen geleden

Ik heb ook amper klachten behalve wat moe, hoop dat alles goed zit over 2 weken pas een echo🫠

14 dagen geleden

Ik heb af en toe steken in mn buik (beetje in de buurt van mn lies?? En m’n borsten voel ik niet echt. Soms in de avond klein beetje gevoelig aan zijkanten. Verder niks.

14 dagen geleden

Reactie op ArtistiekeSpar780913

Ik heb af en toe steken in mn buik (beetje in de buurt van mn lies?? En m’n ...
Oh en steeds last van lage rugpijn

14 dagen geleden

Jullie hebben dus ook veel last van krampen gehad? Ik word hier zooo onzeker van !!!

14 dagen geleden

Reactie op ArtistiekeSpar780913

Oh en steeds last van lage rugpijn
Dat heb ik ook!