258 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Jullie hebben dus ook veel last van krampen gehad? Ik word hier zooo onzeke ...
Ikzelf niet, alleen af en toe wat steekjes in m’n buik bij inspanning

14 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Jullie hebben dus ook veel last van krampen gehad? Ik word hier zooo onzeke ...
Ohhh ja dat heb ik ook! Door die krampen ben ik elke keer bang om bloed te vinden als ik naar de wc ga :(

14 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Volgensmij hoeft dat niet perse iets te zeggen! Lopen je testen mooi op? M’ ...
Ja mijn testen lijken nu net zo donker te blijven…

14 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Ja mijn testen lijken nu net zo donker te blijven…
Dan zou ik je vooral niet te druk maken. Probeer te genieten. Je bent nu zwanger. Je hebt geen invloed op wat volgende week gebeurd. 🤍

14 dagen geleden

Reactie op Marlou2023

Ik ben als het goed is 6+1. Veel moe en m’n borsten pff die zijn echt heel ...
Ik ben 6+2 dus we lopen aardig gelijk. Ik heb ook vreselijke zere borsten echt pijnlijk. En enorm groot. Ook wel krampen gehad. Maar spannend zeg voor je. Snap je onzekerheid..

14 dagen geleden

Ik ben nu ongeveer 6 weken en 1 dag en eigenlijk vanaf het moment dat ik het wist (iets meer dan een week geleden) heb ik ook wel veel symptomen. Ik ben echt onwijs moe, slaap elke nacht 10 uur en ben nog kapot, misselijk tot kokhalzen aan toe, veel honger en af en toe ook echt dat trekkende gevoel in mn baarmoeder. Zelf heb ik ook een miskraam gehad en dat gevoel van onzekerheid herken ik zo erg.. als ik even niks voel ben ik al bang, maar ik probeer mezelf er echt op te wijzen dat het vaker goed gaat dan niet.. en de symptomen schommelen ook, je lichaam past zich aan aan de hormonen waardoor je dus niet altijd iets merkt. Hopelijk hebben we allemaal een mooie eerste echo!

14 dagen geleden

Ik heb dus mega rode wangen haha. Hebben jullie dat ook? Door die rode wangen, had ik zelf al een vermoeden dat ik zwanger was, een week voordat ik kon testen. Heb nu het gevoel dat iedereen aan mij kan zien dat ik zwanger ben… Dus maar dikke truien aan en zeggen dat ik daardoor rode wangen heb ;-)

14 dagen geleden

Reactie op Fleur-90

Ik heb dus mega rode wangen haha. Hebben jullie dat ook? Door die rode wang ...
Nee geen rode wangen maar die grote truien herken ik wel haha. Ik heb echt een opgeblazen buik ( door de darmen ) en lijk echt zwanger nu dus ben ook bang dat iedereen het ziet dus heb alleen maar grote en wijde kleding aan😜

13 dagen geleden

Gevoelige borsten, misselijk, opgeblazen gevoel. Maar ik herken het van de vorige keer dus ik accepteer het zoals het is en weet dat de kans dat ik over een paar weken niets meer kan door bekkenpijn nog veel erger is dan de misselijkheid van nu.

13 dagen geleden

Sinds 2 dagen (vandaag 6+0) ben ik mijn misselijkheid kwijt en voel ik geen groei krampjes meer. Meer die dit hebben (gehad)?

13 dagen geleden

Ik heb met 5.3 ineens last van een soort krampachtige spierpijn bij mijn rechterzij (ribben en rug) herkent iemand dit? 🙈 En zijn er ook vrouwen die sommige dagen nergens last van mij, moet tot de 21ste wachten en word nu wel een beetje nerveus...

13 dagen geleden

Ik heb inderdaad sommige dagen helemaal nergens last van en sommige dagen weer best aanwezige krampen of steken. Met name als ik in bed lig. Volgens mij komen en gaan de symptomen een beetje gedurende de zwangerschap dus als symptomen even wegblijven is dat niet meteen reden tot zorg!

13 dagen geleden

Ik ben nu 4+4 en ben enorm vermoeid met geregeldheid enorm misselijk sommige eten smaakt me totaal niet. Ok flink opgeblazen en wat krampjes geen bloedingen. Het vermoeid zijn valt me erg zwaar dit mede door dat ik chronisch ziek ben en alles al veel energie kost is dit erg dubbel momenteel.

13 dagen geleden

Reactie op lilymilo

En ik heb t heeeel koud 🥶
Aan zijkant heb ik ook

13 dagen geleden

Reactie op lJw.

Sinds 2 dagen (vandaag 6+0) ben ik mijn misselijkheid kwijt en voel ik geen ...
Hier ook opeens geen misselijkheid en pijn lijke borsten

13 dagen geleden

Reactie op lJw.

Sinds 2 dagen (vandaag 6+0) ben ik mijn misselijkheid kwijt en voel ik geen ...
Ja sinds zondag geen kraampjes en de spanning op de borsten is helemaal afgenomen. Ze zijn wel iets voller, maar doen geen pijn meer. Ik ben vandaag 5w2d.

12 dagen geleden

Ik lig uren wakker en kom niet in slaap 😴 meer mensen hier last van?

12 dagen geleden

Reactie op Gaze89

Ik lig uren wakker en kom niet in slaap 😴 meer mensen hier last van?
Ik slaap wel heel onrustig! En heb steeds hele levendige dromen.

12 dagen geleden

Reactie op Gaze89

Ik lig uren wakker en kom niet in slaap 😴 meer mensen hier last van?
Same here!

12 dagen geleden

Reactie op Gaze89

Ik lig uren wakker en kom niet in slaap 😴 meer mensen hier last van?
Ja. Ben al vanaf 3.47u wakker omdat ik, what else, moest plassen.