260 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op Ano1234

Zijn er meer mensen die gewoon echt buikpijn hebben? Niet echt krampen maar ...
Oh ja! Zo herkenbaar! Elke dag, meer als ik iets (teveel) doe. Pijnlijke baarmoeder, liezen, onderrug en last van de darmen. Soms ben ik zo'n ballon dat m'n vriend vraagt of ik zeker weet dat we niet al 30 weken zwanger zijn 😂

11 dagen geleden

4 weken hier en heeel erg hoofdpijn

11 dagen geleden

Reactie op KS49

Nieuw symptoom: maagzuur.. nu al 😂
Dit had ik vanmiddag ook!😕

11 dagen geleden

Hier kickt de misselijkheid in! 🤢 En alles stinkt....Nooit gedacht dat ik een aversie zou hebben voor water en limonade? 😅

11 dagen geleden

Reactie op Michellevdsb

Hi, Ik heb het ook steeds super koud en in de avonden wat last van mijn o ...
Dat heb ik ook gigantisch koud en sinds vandaag een pijnlijke onderrug

11 dagen geleden

Ik merk vooral dat ik meer symptomen heb dan bij mijn vorige zwangerschap. Toen bijna nergens last van gehad, maar nu.. misselijk, geen eetlust en ZO moe. Niet te doen.

10 dagen geleden

Pff ben zo onzeker vandaag 6+1, maar echt geen symptomen.. vorige week echt gevoelige tepels maar dat is nu ook verdwenen. Had in juni een miskraam met 6+3 ben zo bang dat het weer mis gaat.. meer mensen die geen symptomen hadden en waarbij de echo wel goed was? 🍀

10 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Zijn hier dames die de liezen voelen?
Ja. Heel erg. Maakte me er wat zorgen over, dus had de verloskundige gebeld. Hele vroege bandenpijn zei ze. Heb een zeurende pijn in mijn linker lies, met soms uitstraling naar schaambot. Had niet verwacht dit zo vroeg al te voelen.

10 dagen geleden

Reactie op Ano1234

Pff ben zo onzeker vandaag 6+1, maar echt geen symptomen.. vorige week echt ...
Heel herkenbaar. Ik had in juli een mk bij 6+3. Vandaag 6+4 en ineens geen pijnlijke tepels meer. Dinsdag eerste echo, zo spannend of het goed zit… Wanneer heb jij je eerste echo?

10 dagen geleden

Reactie op VWJ

Heel herkenbaar. Ik had in juli een mk bij 6+3. Vandaag 6+4 en ineens geen ...
Eerste echo pas over 10 dagen kan echt niet wachten.. stelt me wel gerust dat ik geen krampen heb of bloeding, vorige keer had ik echt erge krampen voor mn miskraam, hoop zo op een goede echo😅 laat het me weten hoe het bij jou ging!!

10 dagen geleden

Reactie op Ano1234

Eerste echo pas over 10 dagen kan echt niet wachten.. stelt me wel gerust d ...
Wat duurt dat wachten lang hè… Zal ik zeker doen, ik zal ook aan jou denken 🙏🏻

10 dagen geleden

Reactie op Ano1234

Pff ben zo onzeker vandaag 6+1, maar echt geen symptomen.. vorige week echt ...
Mijn symptomen waren helemaal weg. Gisteren echo gehad en 3 dagen vooruit gezet, mooi kloppend hartje♥️ En nu een dag later, voel ik weer allemaal dingen. Het gaat op en af met de symptomen maar begrijp je angst. Zo begon mijn vmk ook.

10 dagen geleden

Reactie op VWJ

Wat duurt dat wachten lang hè… Zal ik zeker doen, ik zal ook aan jou denke ...
Ik stuur je een vriendschapverzoek 💕

10 dagen geleden

Reactie op Miss X

Mijn symptomen waren helemaal weg. Gisteren echo gehad en 3 dagen vooruit g ...
Aah super fijn zeg!! Stelt me wel een beetje gerust en duur echt zo lang he tot die echo… 🍀

10 dagen geleden

Reactie op Ano1234

Eerste echo pas over 10 dagen kan echt niet wachten.. stelt me wel gerust d ...
Ik heb ‘m ook over 10 dagen! Ik herken ook het niet zo hebben van symptomen.. hopelijk goed nieuws volgende week!

10 dagen geleden

Reactie op Miss X

Mijn symptomen waren helemaal weg. Gisteren echo gehad en 3 dagen vooruit g ...
Oh wat fijn voor je!!♥️ Mag ik vragen wanneer je eerstedag van je menstruatie was? En wanneer je uitgerekend bent?😊

10 dagen geleden

Reactie op MylifeAnouk

Ik heb ‘m ook over 10 dagen! Ik herken ook het niet zo hebben van symptome ...
Spannend ik heb m ook de 22ste! Leuk om dit zo samen te delen 🤞✨

9 dagen geleden

Ik heb 29 oktober de eerste echo, maar geen symptomen en klachten. In juni een miskraam gehad. Echt spannend en het wachten duurt voor mijn gevoel zo lang

9 dagen geleden

Hier soms pijnlijke borsten, hele dag ijskoud, moe en heel soms een golf misselijkheid. Bij mijn vorige zwangerschappen rond 6 weken heel misselijk geworden. Vandaag 5+4, hopelijk blijft het weg 🙈 eerste echo 21 oktober!

9 dagen geleden

Pijnlijke borsten en vermoeidheid zijn mijn enige symptomen. De pijn en zwelling lijkt per dag en per dagdeel te veranderen. Ene keer meer last dan de andere keer. Herkenbaar?