263 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op AparteSneeuwvlok367903

Pijnlijke borsten en vermoeidheid zijn mijn enige symptomen. De pijn en zwe ...
Heel herkenbaar, vooral in de avond last van mijn opgeblazen buik en de gehele dag last van vermoeidheid

9 dagen geleden

Reactie op Lins jo

Oh wat fijn voor je!!♥️ Mag ik vragen wanneer je eerstedag van je menstruat ...
Hoi voorlopig uitgerekend op 1 juni. Eerste dag laatste menstruatie rond 24 augustus

9 dagen geleden

Ik ben vandaag zoooo moe !

9 dagen geleden

Hoe ervaren jullie pijnlijke borsten? Bij mij komt het af en toe en het voelt dan voor 10 seconden heel prikkelig. Meer dames die het zo ervaren?

9 dagen geleden

Reactie op momsince2023

Hoe ervaren jullie pijnlijke borsten? Bij mij komt het af en toe en het voe ...
Ik heb vooral gevoelige tepels (afgelopen 2 dagen wel minder pijnlijk). Borsten zijn opgezwollen, niet per se pijnlijk. Tepels lijken ook wat verkleurd te zijn volgens mijn man

9 dagen geleden

Boeren jullie ook meer dan normaal 🙈 Misselijkheid valt nog mee, afgelopen week een paar keer gehad als ik te laat eet. Maar boer wel echt veel, meestal gewoon lucht maar soms ook maagzuur 😳

9 dagen geleden

Ik heb ineens echt iets tegen ongezond eten, heb amper eetlust maar het enige waar ik van denk YES is fruit!? En vlees.. Heel gek😂

9 dagen geleden

Reactie op Sab33baby1

Ik heb ineens echt iets tegen ongezond eten, heb amper eetlust maar het eni ...
Jaloers! Ik denk al een week aan een Mckroket. Woensdag aan toegegeven, maar heeft de gedachte niet gestild. 😂

9 dagen geleden

Reactie op lJw.

Jaloers! Ik denk al een week aan een Mckroket. Woensdag aan toegegeven, maa ...
Oeeee dat is ook wel echt heel erg lekker haha!

9 dagen geleden

Reactie op Ano1234

Zijn er meer mensen die gewoon echt buikpijn hebben? Niet echt krampen maar ...
Ja ik!

9 dagen geleden

Wie van jullie herkent dat de klachten vooral in de avond komen opzetten?

9 dagen geleden

Maagzuur. Sinds gisterenavond boer ik alsmaar maagzuur op. Zo vies. M'n keel doet er inmiddels ook pijn van. Kan mij ook niet herinneren dat ik dat de vorige zwangerschap had.

9 dagen geleden

Ik heb sinds vandaag ineens een soort krampende pijn rondom m’n baarmoeder, het schiet er af en toe in zoals een kuit kramp. Kan dat bandenpijn zijn?? 4+2

9 dagen geleden

Me borsten zijn gevoelig en voelen meer opgezet en beetje krampen af en toe!

8 dagen geleden

Als het goed is nu 4+5 en echt vreeeeselijk moe! Best lastig met 2 energieke kleintjes 😅🤭

8 dagen geleden

Reactie op NK-

Ik heb 29 oktober de eerste echo, maar geen symptomen en klachten. In juni ...
Ik ook 29e echo!!!

8 dagen geleden

Reactie op Jufje

Ik ook 29e echo!!!
Jaaa ik ook!! Ooh zo spannend. Ik weet niet hoe ik zo lang wachten moet doorkomen 😅

8 dagen geleden

Zijn er meer mensen die ineens heel duizelig zijn? Ik ben nu 5+5 en had tot gister echt nergens last van. Vanmorgen stond ik super duizelig en wat misselijk op. En duizeligheid komt steeds weer opzetten als ik weer moet eten lijkt het… herkenbaar??

8 dagen geleden

Vandaag 6 weken. Ik heb denk ik te luid geroepen “Ik ben niet misselijk”. Wow 🥲😭😭😭 Wat ben ik sinds vandaag MISSELIJK. Iemand tips? 😩😩

8 dagen geleden

Reactie op KS49

Jaaa ik ook!! Ooh zo spannend. Ik weet niet hoe ik zo lang wachten moet doo ...
Dat dus!! Ik ga gelukkig wel nog 6 daagjes weg vanaf zondag. Maar duurt te lang😩