263 Reacties

8 dagen geleden

Ik ben zoooo mega verkouden, vreselijk! Hebben meerdere dit ?

8 dagen geleden

Hey ik ben nu 6weken en ik heb last van een opgeblazen gevoel, verstopping van darmen, af en toe misselijkheid, lage rugpijn wat soms uitstraalt naar boven, intense moeheid, af en toe krampen in de buik. Aanstaande vrijdag eerste echo, zo spannend🥰

8 dagen geleden

Reactie op LevendigeGolfslag593953

Hey ik ben nu 6weken en ik heb last van een opgeblazen gevoel, verstopping ...
Spannend! Met hoe veel weken?

8 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Spannend! Met hoe veel weken?
6+4

8 dagen geleden

Reactie op Cheryle

Zijn er meer mensen die ineens heel duizelig zijn? Ik ben nu 5+5 en had tot ...
Ja, ik heb hier de afgelopen dagen ook zo'n last van. Soms voelt het alsof ik flauw ga vallen, maar dat is gelukkig nog niet gebeurd

8 dagen geleden

Reactie op Jufje

Ik ook 29e echo!!!
Blijft spannend!

8 dagen geleden

Reactie op KS49

Jaaa ik ook!! Ooh zo spannend. Ik weet niet hoe ik zo lang wachten moet doo ...
Nee precies!!

8 dagen geleden

6 weken hier. Soms licht misselijk. Hele gevoelige tepels en borsten. Er mag niet eens naar gekeken worden. Krampen in de buik en opgeblazen gevoel. Maar verder voel ik mij eigenlijk erg goed. Nog 1.5 week wachten op de echo en wat duurt t lang.

8 dagen geleden

Rugpijn, sterke neus, meer naar de wc

7 dagen geleden

Ik heb sinds gister brandende, prikkende ogen, alsof ik door rook ben gelopen. Heel vervelend. Meer mensen die dit herkennen?

7 dagen geleden

Voelt telkens zo vochtig tussen m’n benen 😬 en dan telkens zo bang dat het fout is.. Wie herkent die vochtigheid ?

7 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Voelt telkens zo vochtig tussen m’n benen 😬 en dan telkens zo bang dat het ...
Ik herken dat! Toch wat meer afscheiding tot nu toe 😅

7 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Voelt telkens zo vochtig tussen m’n benen 😬 en dan telkens zo bang dat het ...
dit heb ik sinds een paar dagen ook! maakte me al druk maar gelukkig niet de enige..

7 dagen geleden

Hier 4+6 weken❤️ Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven🥹❤️ Ik heb al sinds ik overtijd was, een rammelende buik... soort van krampjes? Maar ook weer niet? Geen bloedingen meer gehad na de innesteling. Wel hele gevoellige en zere borstel en met vlagen misselijk. Ik merk dat als ik niet vergeet te eten, ik minder misselijk ben. Sinds ik de testen heb gedaan, ben ik ook verkouden geworden🤣🙏 dus hopelijk gaat alles gewoon goed😭❤️

7 dagen geleden

Nog iemand ongekend veel dorst?🤪

7 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Nog iemand ongekend veel dorst?🤪
Jaaa 😅

7 dagen geleden

Hier last van me stuitje, fertiliteit arts zei dat het kon komen door hormonen. Verder klachten vrij 😊

7 dagen geleden

Ik ben waarschijnlijk 4.3 en heb zoveel last van slecht slapen. Ik lees juist dat iedereen beter slaapt, maar het kan zo 3 uur duren voordat ik in kan slapen

7 dagen geleden

Reactie op Omgcarmenwordtmoeder

Ja, ik heb hier de afgelopen dagen ook zo'n last van. Soms voelt het alsof ...
Vervelend hè! Het helpt bij mij om toch wat vaker iets te eten. Al is het maar iets kleins!

7 dagen geleden

Reactie op Iver2017

Ik ben waarschijnlijk 4.3 en heb zoveel last van slecht slapen. Ik lees jui ...
Ik wordt minstens 1x per nacht wakker voor een uur of twee, meestal tussen 2 en 5