122 Reacties

één maand geleden

Ik had vorige maand echt alle kwaaltjes, helaas niet zwanger. Hoop voor jou dat het anders is.

één maand geleden

Reactie op Mininie

Ik had vorige maand echt alle kwaaltjes, helaas niet zwanger. Hoop voor jou ...
Ahww hoop dat het voor jou nu wel lukt. Dankjewel😊 Ja heb nu al last van zoveel dingen en ben pas ja 5/6 dpo wil zo graag testen maar wacht het rustig af niet dat ik een vals negatief ga zien

één maand geleden

Reactie op J_de

Ahww hoop dat het voor jou nu wel lukt. Dankjewel😊 Ja heb nu al last van z ...
Frustrerend is dat wachten dan hè.. Afgelopen ronde dacht ik ook vanalles te voelen, maar helaas toch ongesteld geworden vandaag. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik vanaf 3 dpo al bruin verlies en veel gekke krampjes. Gevoelige borsten die kwamen en gingen. Vaak plassen en vermoeidheid kwamen pas later en ook de extreem gevoelige borsten kwamen pas weer rond nod. Dus het kan zoooo wisselend zijn🥲

één maand geleden

Reactie op Demner

Frustrerend is dat wachten dan hè.. Afgelopen ronde dacht ik ook vanalles t ...
Aww ook heel jammer dat het nu niet gelukkig is maar hoop wel echt dat het de volgende maand wel voor je lukt😊vanaf 3 dpo is echt vroeg hoor maar ja het is zo lastig allemaal en ben het wachten zo zat omdat ik al zoveel voel maar ja toch wel ff nog wachten tot volgende week

één maand geleden

Ahh wij lopen nagenoeg gelijk denk ik! Ik nu 9 dpo. Heb momenteel wat bloedverlies. Begon gisteravond met heel licht roze enkel bij het afvegen. Vanmiddag werd dit wat bruin bloedverlies in inlegkruisje en zojuist weer terug wat roze bij afvegen. Zou nog 5 dagen duren tot menstruatie. Is dit dan innestelingsbloed.. ik hoop het 🤭 Durf ook nog niet te testen..

één maand geleden

Ik heb toch getest.. 10 dpo. Hele lichte streep! Spannend..

één maand geleden

Ahh wij lopen nagenoeg gelijk denk ik! Ik nu 9 dpo. Heb momenteel wat bloed ...
Aww zo leuk dat we gelijk lopen😊ahhh okee ja zelf heb ik al 2 dagen krampjes maar geen bloedverlies wat niet erg is want het betekent niets natuurlijk.

één maand geleden

Ik heb toch getest.. 10 dpo. Hele lichte streep! Spannend..
Ahhh wat leuk echt spannend hoop dat het wat meer doorzet😊🥳zelf gisteren en eergisteren getest maar nog negatief denk was gewoon te vroeg dus nu afwachten

één maand geleden

Reactie op J_de

Ahhh wat leuk echt spannend hoop dat het wat meer doorzet😊🥳zelf gisteren ...
Ik duim voor je 🍀

één maand geleden

Ik duim voor je 🍀
Dankjewell, net wel gestest met 10 dpo natuurlijk maar nog geen lichte streep helemaal wit☹️maar ja nog te vroeg voor mij denk ik dan toch maar afwachten tot de Nod want dat elke dag testen is ook zo’n stress😅

één maand geleden

Oh ik herken de hel van wachten… zit er middenin. Ik ben inderdaad de hele dag bezig met of ik wat voel… wel gevoelige borsten maar dat heb ik altijd wel… zegt dus niks helaas. Ik ben nu 6 dagen DPO, zondag wil ik gaan testen… kan niet wachten 😭

één maand geleden

Reactie op J_de

Dankjewell, net wel gestest met 10 dpo natuurlijk maar nog geen lichte stre ...
Test je wel met ochtendurine? Kan idd nog te vroeg zijn. Maar snap het heel goed dat je iedere dag test🤭

één maand geleden

Reactie op lottefx

Oh ik herken de hel van wachten… zit er middenin. Ik ben inderdaad de hele ...
Hahaha precies het is zo’n stress het willen testen maar moeten wachten en vooral door alle dingen die je voelt maar het nog te vroeg is om te testen. Laat me weten wat je test uitslag wordt zondag😊

één maand geleden

Test je wel met ochtendurine? Kan idd nog te vroeg zijn. Maar snap het heel ...
Jaa normaal wel alleen dacht laat me toch ff wat later testen want je weet het maar nooit😅denk zeker dat het nog te vroeg is moet eigenlijk nog 4/6 dagen wachten met testen over 4 dagen natuurlijk mijn Nod

één maand geleden

Reactie op J_de

Jaa normaal wel alleen dacht laat me toch ff wat later testen want je weet ...
Ah ja dan zou ik inderdaad nog even wachten. Sterkte de komende dagen met je geduld op de proef stellen haha

één maand geleden

Ah ja dan zou ik inderdaad nog even wachten. Sterkte de komende dagen met j ...
Hahaha dankjewel

één maand geleden

1 dag voor de positieve test (tuurstreepje) kreeg ik last van de zijkanten van mijn borsten.

één maand geleden

Reactie op Mama van een lief meisje

1 dag voor de positieve test (tuurstreepje) kreeg ik last van de zijkanten ...
Jaa ik heb juist pijnlijke tepels en borsten maar heb dat ook meestal als ik ongesteld moet worden dus weet het echt niet😅had wel krampen voor 2 dagen en moet vaak plassen en heb hele erge honger terwijl ik een persoon ben die niet zo veel eet eigenlijk. Nu ben ik toch maar aan het afwachten tot mijn Nod

één maand geleden

Reactie op J_de

Jaa ik heb juist pijnlijke tepels en borsten maar heb dat ook meestal als i ...
Spannend!!! Hopelijk is het deze ronde raak voor jullie. Ik ga voor jullie duimen 🫶🏼 Heb je al getest?

één maand geleden

Jaa heel spannend zelfs!! Ik hoop het ook zo erg het is dan onze eerste kindje😊 Aww zo lief echt bedankt🫶🏽 Ja gisteren eergisteren en de dag daar voor maar ja dat is gewoon nog te vroeg. Had ergens wel gelezen dat als je 11 dpo bent je eigenlijk dus 9 of 10 dpo bent ivm je eisprong die pas plaats vindt binnen 24 à 48 uur dus nou lekker wachten tot mijn Nod wat Zondag is.